Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Hallo iemand op dit forum een goede tip voor mij wat betreft prijs en leverbetrouwbaarheid voor een Custom Oakley in mij geval voor een Racing Jacket.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Vraagje...Oakley straight jacket een keer gekocht...maar eigenlijk heel irritant bij het van boven naar beneden bewegen van mijn hoofd schiet ie los van mijn neus...niet prettig met fietsen...heb het idee dat het door de rechte poot komt...met meer een kromming zal ie meer achter mijn oren blijven hangen...of is dit een Oakley kwaaltje wat aan de vorm van mijn hoofd ligt?
Heeft er nog iemand nieuwe of in nieuwstaat verkerende vervanglenzen voor oakley jawbone/racing jacket liggen? meer bepaald Jade iridium vented en (vooral) Jade iridium vented? Het liefst tegen een zacht prijsje
so far, so good... So what ???
-
- Forum-lid
Weet iemand waar ik groene earsocks voor de radar kan vinden? Worden volgens mij nergens los verkocht :-/
ebay staan groene earsocks radargaisdergerman schreef:Weet iemand waar ik groene earsocks voor de radar kan vinden? Worden volgens mij nergens los verkocht :-/
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Hello! Sinds kort trotse bezitter van deze beauty, mijn eerste 'echte' (Confession...) Radarlock. Echter, hoe hou ik de lenzen het beste schoon zonder dat ik de lens bekras of vlekken achter laat? In het verleden heb ik lenzen gehad die na een tijdje niet schoon te krijgen waren. Ben er zuinig op!
I am Specialized, inovate or die!