Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Voor mijn montuur werkt het prima. Nu heb ik ook geen hip montuur met grote, brede glazen.Ernie C. schreef: Maar met een bril werkt dit dus gewoon goed? Nadeel van een fietsbril op sterkte vind ik toch dat ik regelmatig binnen met een zonnebril op zit of niet veel kan zien.
Anders de speedAIRO, is 1 cm groter in hoofdomtrek.
En, zoals eerder geschreven in het casco speedairo-topic, ook ik weet niet of ik voor lul rijd, ik zie mijzelf toch niet. Bekijks heb je er wél mee.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
@jwkeij: als een helm het enigste zou zijn om er voor "lul" uit te zien op een koersfiets
Toen ik bij het begin van die "gele schoentjes" als een van de weinige daarmee op de gewone weg te zien was werd ik ook raar aangekeken.
De Casco helm vind ik mooi om te zien (de Giro's niet) en hij staat jou ook goed. Zelf zou ik het niet dragen want dan kan ik mijn kekke brilletjes niet dragen...
Trouwens, wedden dat je jezelf vaak genoeg ziet in een etalagerruit
Toen ik bij het begin van die "gele schoentjes" als een van de weinige daarmee op de gewone weg te zien was werd ik ook raar aangekeken.
De Casco helm vind ik mooi om te zien (de Giro's niet) en hij staat jou ook goed. Zelf zou ik het niet dragen want dan kan ik mijn kekke brilletjes niet dragen...
Trouwens, wedden dat je jezelf vaak genoeg ziet in een etalagerruit
Laatst gewijzigd door flores op 28 mar 2014 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
De wereldregering zou iedere vorm van dichte helm moeten verbieden. Doet teveel pijn aan de ogen en is derhalve slecht voor de volksgezondheid
-
- Forum-lid
Ik vind m wel cool. Maar ben geloof ik ook de enige die die Hesjedal-bril wel tof vond..
Tuurlijk! Iedere fietser is toch een ijdeltuit.flores schreef: Trouwens, wedden dat je jezelf vaak genoeg ziet in een etalagerruit
Giro's vind ik er toch minder uitzien, en een Oakley op sterkte kwam bij mijn plaatselijke opticien op +550,-. Dus ben heel blij dat dit werkt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
bejail schreef:Zonet bij Bikeparts4u.nl besteld.
2 buiten en 2 binnen banden.
Misschien vrijdag al binnen.
Het weekend lekker fiets weer.
Gelijk uitproberen.
Vandaag de nieuwe bandjes er op gedaan.
Helemaal top.
Ook gelijk de stickers van de velgen gehaald.
Ziet er een stuk mooier uit.
Helemaal blij.
Merida Scultura Endurance 4000
-
- Forum-lid
misschien handig voor op de fiets http://www.eachbuyer.net/bike-aluminum- ... 80277.htmlfietseric schreef:
GoPro Hero3 (zilver)
wat is dat leuk speelgoed!