Specialized
Of 6870Di2 met nieuwe DA powercrank en later eventueel upgraden met nieuwe ultegra Di2 onderdeeltjes?
Ik volg je met etap. Ridicule prijs, beide derailleurs vind ik lomp ogen en batterijtjes gaan 50-60 uur mee?
Van waar de keuze om van carbon naar alu te gaan?
Ik volg je met etap. Ridicule prijs, beide derailleurs vind ik lomp ogen en batterijtjes gaan 50-60 uur mee?
Van waar de keuze om van carbon naar alu te gaan?
Geen Shimano cranks aan mijn lijf!
Van carbon naar alu, tjsa. Maakt mij geen reet uit waar ik op rij ik weet uit ervaring dat alu net zo goed rijdt. Bovendien heb ik hier nog een carbon fiets staan mocht ik de onbedwingbare behoefte krijgen om op plastic te rijden...
Van carbon naar alu, tjsa. Maakt mij geen reet uit waar ik op rij ik weet uit ervaring dat alu net zo goed rijdt. Bovendien heb ik hier nog een carbon fiets staan mocht ik de onbedwingbare behoefte krijgen om op plastic te rijden...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ultegra ziet er zo ultiem suf Shimano uit, dan zou ik nog eerder de DA groep pakken.
Die heeft net ff iets meer schwung, zeker icm een andere crank.
Die heeft net ff iets meer schwung, zeker icm een andere crank.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
De modellen op de NL Speci site; is dat collectie 2016 of al 2017?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja joh, van de gebaande paden af. Een Speci met schijfremmen en Ultegra di2csteenbe schreef:Ga je weer een Specialized kopen....daniel1975 schreef:De modellen op de NL Speci site; is dat collectie 2016 of al 2017?
Maar serieus: ik zit naar de endurance frames te kijken ivm heupprobleempje en bijv een Synapse valt af. Qua geo valt een Roubaix perfect (op papier althans). Bianchi Infinito CV ook goed (dus voorkeur ).
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Canyon Edurace!!!daniel1975 schreef:Ja joh, van de gebaande paden af. Een Speci met schijfremmen en Ultegra di2csteenbe schreef:Ga je weer een Specialized kopen....daniel1975 schreef:De modellen op de NL Speci site; is dat collectie 2016 of al 2017?
Maar serieus: ik zit naar de endurance frames te kijken ivm heupprobleempje en bijv een Synapse valt af. Qua geo valt een Roubaix perfect (op papier althans). Bianchi Infinito CV ook goed (dus voorkeur ).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komt er compleet nieuw frame dan? Of bedoel je nieuwe kleurtjes?
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
zie pagina 529...
Morgen dus meer nieuwsWiliertoerist schreef:Specialized Bicycles: "Er gaat iets moois gebeuren op 9 September