Waarbij de uitzending zelf ook weer vooraf gecensureerd is. Kale versie zullen we nooit te zien krijgen.amclassic-fan schreef:Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.
Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Waarom ferm? Volg de weg van het geld zeiden de Romeinen. Oprah haalt 36mln dollar advertentie gelden binnen in die anderhalf uur, nog zonder spinoffs en buitenlandse rechten, het gaat alleen maar over geldamclassic-fan schreef:fiedoo schreef:LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.Beide wel erg ferme uitspraken die op weinig feiten gestaafd zijn. Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.materialist schreef:Dat zou hij alleen maar doen wanneer hij er financieel beter van wordt. Op het moment is zijn verdien capaciteit laag doordat hij niet meer mag sporten en daardoor geen sponsors meer kan aantrekken. Wanneer Usad en wada als eis stellen dat hij de bobos moet aangeven om weer te mogen sporten zal hij dat zeker doen. Het gaat Armstrong om geld, zijn eigendunk ontleend hij aan zijn bankrekening niet aan iets anders.
Do kin der mar druk mei weze
Een paar jaar geleden erkende jijzelf (en nog een aantal andere forumploeggenoten) doping te zullen nemen als je daarmee de Tour zou winnen en na 20 jaar het harde bewijs geleverd wordt dat je destijds gebruikt hebt. Dan ben ik eigenlijk toch wel een beetje benieuwd hoe jij zou reageren na de definitieve ontmaskering. Moszkowicz inhuren en wat losse flodders ophoesten bij Albert Verlinde, of...?Gastheerg schreef:Ik ben onder de indruk van de klus die de advocaten van LA aan het klaren zijn.
Interview levert hem genoeg op om die advocaten te betalen
Bekennen in ruil voor geen vervolging op meineed
Boek uitbrengen om de eerste schuldeisers te betalen
Film om de rest te betalen
Alle centen die er nu zijn kan hij zo lekker houden. Komende jaren wat lezingen geven tegen toptarieven. Komt goed met LA
Overigens maakt het niet uit wat hij in het interview zegt. Het is een systematische leugenaar en een theaterman. Hij heeft wat dat betreft wel het juiste platform gekozen om z'n weg terug te bevechten.
Nicole Cooke houdt het wielrennen voor gezien
Nicole Cooke stopt met wielrennen. De olympisch kampioene van 2008 heeft genoeg van alle dopingperikelen en besluit de sport de rug toe te keren.
Cooke deed in 2008 een 'Vosje' met winst op de olympische wegwedstrijd en de wereldtitel. 4,5 jaar later zet ze haar fiets definitief in de schuur. "Ik ben bestolen door valsspelers, maar ik ben gelukkig", zei ze. "Ik heb meer bereikt dan ik als twaalfjarige ooit had kunnen dromen."
Bron: Wielerupdate.nl
Wie zou zij met de valsspelers bedoelen; een zekere Franse dame en....???
Nicole Cooke stopt met wielrennen. De olympisch kampioene van 2008 heeft genoeg van alle dopingperikelen en besluit de sport de rug toe te keren.
Cooke deed in 2008 een 'Vosje' met winst op de olympische wegwedstrijd en de wereldtitel. 4,5 jaar later zet ze haar fiets definitief in de schuur. "Ik ben bestolen door valsspelers, maar ik ben gelukkig", zei ze. "Ik heb meer bereikt dan ik als twaalfjarige ooit had kunnen dromen."
-
- Forum-lid HC
Ik zit momenteel in de VS, hier was net iemand op TV die gevolgen van Meineed uitsloot, dat verjaart hier na 3 jaar en de ontkenning onder ede was in 2005.
Hier hebben ze het constant op alle zenders over "admitting"
een sportzender vatte zijn "legacy" samen als volgt: "He was a cheater and a bully, and he raised a lot of money."
Hier hebben ze het constant op alle zenders over "admitting"
een sportzender vatte zijn "legacy" samen als volgt: "He was a cheater and a bully, and he raised a lot of money."
http://www.guardian.co.uk/sport/2013/ja ... -statementwm schreef:Nicole Cooke houdt het wielrennen voor gezien
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik sluit dit inderdaad niet uit. LA heeft al eerder laten zien nogal rancuneus te zijn, denk aan Simeoni. Wellicht is zijn zwijgen na zijn "veroordeling" slecht een periode geweest om zich eens goed voor te bereiden op de komende tijd, onder het mom, "als ik moet hangen, hangen er meer". ( en nee, ik ken hem niet persoonlijk )daniel1975 schreef: Tenzij hij zich enorm genaaid voelt door de bobo's en in zijn val Pat, Hein en de rest van die corrupte bende mee wil nemen....
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Als het LA echt om het geld te doen is zal hij zwijgen want het gaat hem meer geld en prosessen kosten dan hij ooit nog kan verdienen.amclassic-fan schreef:fiedoo schreef:LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.Beide wel erg ferme uitspraken die op weinig feiten gestaafd zijn. Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.materialist schreef:Dat zou hij alleen maar doen wanneer hij er financieel beter van wordt. Op het moment is zijn verdien capaciteit laag doordat hij niet meer mag sporten en daardoor geen sponsors meer kan aantrekken. Wanneer Usad en wada als eis stellen dat hij de bobos moet aangeven om weer te mogen sporten zal hij dat zeker doen. Het gaat Armstrong om geld, zijn eigendunk ontleend hij aan zijn bankrekening niet aan iets anders.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het grote geld verdienen is begonnen.....
Less is bore
15-01 15:02 Oprah: Lance geeft het toe
Oprah: Lance geeft het toe
ARMSTRONG
NEW YORK (ANP) - Lance Armstrong heeft tegenover Oprah Winfrey inderdaad
toegegeven dat hij doping heeft gebruikt in zijn wielercarrière. Dat zei de
Amerikaanse presentatrice dinsdag op CBS na haar interview met de gevallen
wielerheld. ,,Hij heeft geen schoon schip gemaakt op de manier die ik
verwachtte'', zei Winfrey, die 2,5 uur sprak met de Texaan in een hotel in
Austin. ,,We waren gefascineerd en luisterden met verbijstering naar
sommige van zijn antwoorden.''
Winfrey zal het interview in twee delen uitzenden op haar eigen netwerk
OWN. Het eerste deel duurt 90 minuten en begint donderdag om 21.00
plaatselijke tijd.
:
Oprah: Lance geeft het toe
ARMSTRONG
NEW YORK (ANP) - Lance Armstrong heeft tegenover Oprah Winfrey inderdaad
toegegeven dat hij doping heeft gebruikt in zijn wielercarrière. Dat zei de
Amerikaanse presentatrice dinsdag op CBS na haar interview met de gevallen
wielerheld. ,,Hij heeft geen schoon schip gemaakt op de manier die ik
verwachtte'', zei Winfrey, die 2,5 uur sprak met de Texaan in een hotel in
Austin. ,,We waren gefascineerd en luisterden met verbijstering naar
sommige van zijn antwoorden.''
Winfrey zal het interview in twee delen uitzenden op haar eigen netwerk
OWN. Het eerste deel duurt 90 minuten en begint donderdag om 21.00
plaatselijke tijd.
:
Allard
-
- Forum-lid
Oprah had met 1 mln per 30 sec al het record advertentie bijdrage. We worden klaargestoomd voor een nieuw record en het gaat in 2 afleveringen. Meer dan 100 miljoen kijkers wereldwijd twee en een half uur! Die De Mol is een prutser
Cool....., kunnen wij niet zoiets bedenken?
Cool....., kunnen wij niet zoiets bedenken?
Laatst gewijzigd door materialist op 15 jan 2013 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Do kin der mar druk mei weze