Bah de keuze word er zo niet makkelijker opNietbest schreef:Haha, staat ook zoveel geschreven.... Ja, echt een super fiets!!Martin78 schreef:Nietbest schreef:Heb deze vraag 1 pa gina geleden beantwoord.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh oeps heb daar blijkbaar helemaal overheen gelezen, maar hij bevalt jou dus zeer goed?
Cannondale
Vandaag halverwege mijn ritje zo onverstandig geweest om even bij Stappenbelt koffie te gaan doen. Stond een nieuwe Supersix HM ultegra, maak maar even een rondje zei die meneer Was toch wel verbaasd over het verschil met mijn CAAD10 (2014), fiets voelt lichter en strakker terwijl ik toch altijd dacht dat de CAAD al goed scoorde op die punten.
Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik Het Bestuur kan laten jnstemmen...
-
- Forum-lid
Ik drink dan ook geen koffie meer bij Edwin..
Hard slaan is een aanpak die ik kan aanraden, uit eigen ervaring....Avvocato schreef:Vandaag halverwege mijn ritje zo onverstandig geweest om even bij Stappenbelt koffie te gaan doen. Stond een nieuwe Supersix HM ultegra, maak maar even een rondje zei die meneer Was toch wel verbaasd over het verschil met mijn CAAD10 (2014), fiets voelt lichter en strakker terwijl ik toch altijd dacht dat de CAAD al goed scoorde op die punten.
Ben er ook geweest mooie vent en heel relax,mijn fietsmaat heeft 2 fietsen bij Edwin gekocht en nu ook zijn oude fiets de Scott addict sl sram red.dickygiovanni schreef:Ik drink dan ook geen koffie meer bij Edwin..
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Ik heb mijn Supersix EVO ook gekocht bij Stappenbelt en de service is ongeëvenaard. Ik wou graag een geheel andere set-up als wat er standaard op zat maar geen moeite was teveel. Tevens zit ik als gegoten op de fiets na zijn dynamische meting. Zijn nieuwe zaak is prachtig, vooral als je een liefhebber van Scott of Cannondale bent. Ik maakte natuurlijk een grapje, drink er regelmatig koffie. Maar ik rij al op een EVO en veel beter gaat het niet worden, mij smeren ze niks nieuws aan komende 5 jaar..
Die Addict van Edwin ken ik wel goed, topding..
Die Addict van Edwin ken ik wel goed, topding..
-
- Forum-lid
Mijn caad10 komt er ook vandaan. Erg aardige en goede vent. Bennie doet ook netjes werk.
Maak joe woar
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Anders gewoon ter sprake brengen wanneer zij haar favoriete Netflix serie kijkt, dan wordt doorgaans alles wat je zegt met ja beantwoord.....Avvocato schreef:goedkeuring van bestuur
Jaren geleden een CAAD5 gestript en opnieuw opgebouwd (ergens aan het begin van dit draadje, in 2007) en nu gaat het na een Bianchi 1885 en Giant TCR toch weer kriebelen om Dale aan te schaffen.
Ben erg gecharmeerd van de caad12 maar een beetje jammer dat ze niets met campa doen en amper iets met SRAM.
Hier een plaatje gepikt van het weightweenie forum ter verlekkering en inspiratie...
Aangezien zwart/wit/grijs een beetje eentonig begint te worden eens iets anders. Ik moet zeggen dat dit er beter uit ziet dan in de folder.
Ben erg gecharmeerd van de caad12 maar een beetje jammer dat ze niets met campa doen en amper iets met SRAM.
Hier een plaatje gepikt van het weightweenie forum ter verlekkering en inspiratie...
Aangezien zwart/wit/grijs een beetje eentonig begint te worden eens iets anders. Ik moet zeggen dat dit er beter uit ziet dan in de folder.