Die heb ik nu een jaartje of 2, prima ding inderdaadEcho schreef:Vanaf vandaag bij de LIDL voor 3 tientjes.http://i57.tinypic.com/333fpzk.jpg
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Ik heb verder geen info over die website maar ik zie nu dat DX ze ook heeft en die zijn te vertrouwen.fietseric schreef:dankjewel verbraakje, dat model beugel kende ik nog niet.
http://www.dx.com/s/gopro+bicycle Verder hebben ze ook nog heel veel andere gopro Accessoires
- boswielrenner
- Forum-lid
Van de week ontvangen. Rapha Winter Jersey. Vanwege de zeer goede aanbiedingsprijs en korting maar direct toegeslagen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Vergeet de plastic GoPro handlebar klemmen, die wiebelen/trillen en dan is je video niet echt bruikbaar.fietseric schreef:dankjewel verbraakje, dat model beugel kende ik nog niet.
Ik ben zelf erg fan van boven op de helm omdat je dan meer dynamiek in je beelden hebt dan statisch aan het stuur.
- Goudhaantje
- Forum-lid
Heel mooi die middelste, maar wil je de camera recht op je stuur zetten (en kan die niet op je stuurpen), dan heb je een adapter nodig. De tweede keer dat ik de GoPro op mijn stuur had in Gran Canaria, brak deze spontaan af in een afdaling. Ik had wel slecht wegdek gehad die dag, maar toch. Ik had beter materiaal verwacht. Ik ben nog in afwachting van de reactie van GoPro.fietseric schreef:Ik heb vrijdag de volgende accessoires erbij gekocht..
&
&
Hier ook sinds vorig jaar in bezit! Stabiel en erg prettig om fiets op werkhoogte schoon te kunnen maken en te onderhouden!RuudK schreef:Echo schreef:Vanaf vandaag bij de LIDL voor 3 tientjes. Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de kwaliteit. Zeer stabiel, degelijk en praktisch (inklapbaar)
Groet, Dennis
Dennis
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Goudhaantje schreef:Heel mooi die middelste, maar wil je de camera recht op je stuur zetten (en kan die niet op je stuurpen), dan heb je een adapter nodig. De tweede keer dat ik de GoPro op mijn stuur had in Gran Canaria, brak deze spontaan af in een afdaling. Ik had wel slecht wegdek gehad die dag, maar toch. Ik had beter materiaal verwacht. Ik ben nog in afwachting van de reactie van GoPro.
jsprbcn schreef:Vergeet de plastic GoPro handlebar klemmen, die wiebelen/trillen en dan is je video niet echt bruikbaar.fietseric schreef:dankjewel verbraakje, dat model beugel kende ik nog niet.
Ik ben zelf erg fan van boven op de helm omdat je dan meer dynamiek in je beelden hebt dan statisch aan het stuur.
Die middelste past bij mij makkelijk op de stuurpen hoor, het volledige schroefdraad zit door de moertjes heen.. (kan misschien per type verschillen?) beelden zijn mooi centraal vanuit het stuur, vind ik zelf wel de mooiste opnames denk ik..Goudhaantje schreef:Heel mooi die middelste, maar wil je de camera recht op je stuur zetten (en kan die niet op je stuurpen), dan heb je een adapter nodig. De tweede keer dat ik de GoPro op mijn stuur had in Gran Canaria, brak deze spontaan af in een afdaling. Ik had wel slecht wegdek gehad die dag, maar toch. Ik had beter materiaal verwacht. Ik ben nog in afwachting van de reactie van GoPro.
+ als de camera op de helm zit hoor ik mezelf steeds zingen op de fiets