Scott
Ik vind het model zelf nog wel mooi. Gelukkig heb ik maat S dus het zal bij mij nooit als een dranghek ogen. Kleurstelling, en dan vooral de switch tussen metallic en mat, en het kleine logo ben ik geen fan van.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is dat niet het huidige model RC dan?
En waarom die lelijke hap uit de zadelpen? Kleur vind ik wel gaaf!
Less is bore
Eerste gedacht is een uitsparing voor een achterlicht zoals het huidig model foil ook heeft. Voor de rest wel een "saaie" fiets en de paintjob is ook niets in het oog springend terwijl ze wel echt mooie paintjobs kunnen maken zoals de Foil RC LTD, addict gravel 40, ...
Uno-X Mobility or bust!
Is de nieuwe Addict RC als ik het goed voor heb. Hopelijk komen er nog wat leukere kleuren in het gamma bij de release.daniel1975 schreef: ↑02 sep 2024 15:47 Is dat niet het huidige model RC dan?
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op de scott site staan nog geen nieuwe.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pinarello Dogma's uit 2020 hadden dat al.
Ik heb ook matzwart en glanszwart, icm hier en daar doorschijnende blanke lak zodat carbon zichtbaar is.
Ik heb ook matzwart en glanszwart, icm hier en daar doorschijnende blanke lak zodat carbon zichtbaar is.
Less is bore
https://hermanbeleeffietsen.nl/racefiet ... -verwacht/
Zijn dit geen nieuwe ?
Die hap uit de zadelpen kan ook zijn om wat vering/comfort te realiseren ? Mooi is het niet.
-
- Forum-lid HC
Er komen voor 2025 geen nieuwe kleuren foils, dit omdat de 2024 nu net geleverd kunnen worden en sommige pas vanaf januari 2025. Aldus mijn dealer waar ik er afgelopen zaterdag toch maar een besteld heb.
Als dit de nieuwe addict is zie ik nog wel ruimte voor een Foil. De vraag is kunnen ze het financieel nog hebben om twee modellen racefietsen in het gamma te hebben. TT zie ik even onder een andere dicipline.
Misschien beginnen we eindelijk af te komen van elke jaar een ander kleurtje. Cannondale doet het ook al een tijdje niet meer. Op de MTB,s als drie jaar dezelfde kleuren en ik ben voor. Die hebben dan wel vaal 2 of 3 kleuren per type.
Zadelpen is puur comfort, als Garmin de Varia nou zo maakt dat ie in de uitsparing kan, voor de Foil zadelpen kan je een lamp kopen, dan is het wel weer heel mooi. Ik vind het ook niet mooi, maar een los lampje is nog erger.
Meteen een opbergvak bij de bidonhouder en je rijd met een hele cleane fiets, dat zou toch pas echt top zijn.