Politiek
Goede voornaam voor internationale betrekkingen
Toch wel een gast met achtergrond en poten in de klei. Maar zelfs Geenstijl heeft al wat mitsen en maren uit het verleden gevonden, dus dat zal de oppositie meer dan uitmelken.
Toch wel een gast met achtergrond en poten in de klei. Maar zelfs Geenstijl heeft al wat mitsen en maren uit het verleden gevonden, dus dat zal de oppositie meer dan uitmelken.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Dat is toch ook de functie van de pers en oppositievoeren?
Courir c'est mourir un peu
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hier wat meer info Jans. Wij hebben het ook in de perzik gehad maar die heeft het wel overleefd.
De site die ik link is trouwens een favoriet van mij! Heel veel informatie van een ervaringsdeskundige
Het is lastig, bij ons hebben de pruimen er nu last van en dat terwijl daaronder zowel mierikswortel al oost-indische kers gestaan heeft. (Zie link) Het blijft een raadsel…
https://www.mooiemoestuin.nl/krulziekte/
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik heb de blog gelezen en eigenlijk word je daar niet vrolijk van. (Kun je nagaan hoeveel troep er op de commerciële boomgaarden moet om perziken in de winkel te krijgen).
We gaan het proberen, die koperverbindingen zijn ook niet lekker, maar ach, 5 meter achter ons perceel zitten boeren. Druiven en aardbeien, daar zijn ze niet zuinig met gif.
We gaan het proberen, die koperverbindingen zijn ook niet lekker, maar ach, 5 meter achter ons perceel zitten boeren. Druiven en aardbeien, daar zijn ze niet zuinig met gif.
Ehh…
‘Dick’ is een normale afkorting van Richard in het Engels. Denk dat daar niet heel vreemd van zal worden opgekeken hoor; zeker niet in GB.
Honi soit qui mal y pense…
‘Dick’ is een normale afkorting van Richard in het Engels. Denk dat daar niet heel vreemd van zal worden opgekeken hoor; zeker niet in GB.
Honi soit qui mal y pense…
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent