Niehe interviewt Boogerd ...materialist schreef:Oprah had met 1 mln per 30 sec al het record advertentie bijdrage. We worden klaargestoomd voor een nieuw record en het gaat in 2 afleveringen. Meer dan 100 miljoen kijkers wereldwijd twee en een half uur!
Cool....., kunnen wij niet zoiets bedenken?
Het dopingtopic 2.0
Allard
-
- Forum-lid
http://www.cyclingnews.com/news/uci-rea ... -officials" onclick="window.open(this.href);return false;
De UCI wil dat Armstrong getuigt tegenover een onafhankelijke commissie, die gefinancierd wordt door de UCI. Juist, "onafhankelijk en gefinancierd door de UCI"... Erg doorzichtig, stelletje sukkels.
De UCI wil dat Armstrong getuigt tegenover een onafhankelijke commissie, die gefinancierd wordt door de UCI. Juist, "onafhankelijk en gefinancierd door de UCI"... Erg doorzichtig, stelletje sukkels.
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Wat een misselijkmakend spotje op Discovery net. Zelf hebben ze een aantal jaar grof geld gestoken in een eerlijke wielerploeg, die ze bij alles konden volgen met de camera (op wat injecties en transfusies na blijkt achteraf). En een paar jaar later duiken de honden van de commercie er weer even hard bovenop....
Ik ben heel Lance Gate meer dan beu!
Ik ben heel Lance Gate meer dan beu!
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
-
- Forum-lid
" De Britse wielrenster Nicole Cooke heeft per direct een punt achter haar loopbaan gezet. De 29-jarige oud-olympisch kampioene zegt tegen de BBC helemaal klaar te zijn met de dopingperikelen in de sport.
Ze betwijfelt ook of de sport wel echt kan veranderen. 'Zolang je meer beloning krijgt om vals te spelen dan om schoon te rijden, is de verleiding voor hen zonder moraal altijd te groot', zei de renster uit Wales. 'Ik ben bestolen door valsspelers, maar ik ben gelukkig. Ik heb meer dan ik als 12-jarige ooit had durven dromen.'
Zelf zegt ze ook benaderd te zijn om doping te nemen. 'Maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan doordat ik altijd aan dat 12-jarige meisje ben blijven denken.' "
(bron: Trouw.nl)
Opvallend wat mij betreft: "Hen zonder moraal". Kun je ook lezen of interpreteren als hen bezeten door hebzucht en rijkdom.
Dat is wat anders als eeuwige roem, blijkt nu wel weer. Eeuwige roem kan dit patsertje uit Texas, i.e. L.A. op zijn buik schrijven.
Ze betwijfelt ook of de sport wel echt kan veranderen. 'Zolang je meer beloning krijgt om vals te spelen dan om schoon te rijden, is de verleiding voor hen zonder moraal altijd te groot', zei de renster uit Wales. 'Ik ben bestolen door valsspelers, maar ik ben gelukkig. Ik heb meer dan ik als 12-jarige ooit had durven dromen.'
Zelf zegt ze ook benaderd te zijn om doping te nemen. 'Maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan doordat ik altijd aan dat 12-jarige meisje ben blijven denken.' "
(bron: Trouw.nl)
Opvallend wat mij betreft: "Hen zonder moraal". Kun je ook lezen of interpreteren als hen bezeten door hebzucht en rijkdom.
Dat is wat anders als eeuwige roem, blijkt nu wel weer. Eeuwige roem kan dit patsertje uit Texas, i.e. L.A. op zijn buik schrijven.
Het was allemaal de schuld van de poppendokter
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jxd6NUZg1g#" onclick="window.open(this.href);return false;!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jxd6NUZg1g#" onclick="window.open(this.href);return false;!