Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

apojapo
Forum-lid

apojapo 11 jan 2014 11:25

McPriem schreef:Helemaal blij met mijn nieuwe fiets :D

Afbeelding

Ik kom van een Cube Agree GTC Race vandaan.........
Heel mooi frame en wielset. Wel zou ik hem zonder rode banden, stuurlint en stickers veel mooier vinden. Nu vind ik het rood wel erg aanwezig en wat over the top.
ts-biker schreef:Afbeelding
Prachtig! Al zou ik nooit 2 van dit soort fietsen in precies dezelfde style willen, al staat het wel leuk zo naast elkaar.
Laatst gewijzigd door apojapo op 11 jan 2014 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Stuntman Mike
Forum-lid

Gebruikersavatar Stuntman Mike 11 jan 2014 11:27

Vind het bij de wielen wel gaaf, alleen het stuurlintje zou ik dan gewoon zwart pakken. Mooie Wilier!

McPriem
Forum-lid

McPriem 11 jan 2014 12:52

Ernie C. schreef:Van de Cube Agree zijn de 62 en de 64 beide groter dan deze fiets, dat iedere fiets te groot is is dus gewoon niet waar. Er zijn genoeg frames waar je minder spacers nodig hebt. Overigens begrijp ik het dilemma wel want er zijn nu eenmaal heel weinig fraaie frames in grote maten, als het dan ook nog eens Italiaans moet zijn wordt de spoeling helemaal dun.
Even snel wat antwoorden voordat er wat dingen uit zijn verband gehaald worden.

Zoals de fiets er nu bij staat heb ik hem opgehaald (ik ben niet de eerste eigenaar...al heeft de vorige eigenaar er maar 220km op gefietst) en is dus nog helemaal niet op mij afgesteld...heb net het zadel nog hoger gezet en zelfs een spacer besteld aangezien ik nog iets langer ben dan van degene van wie die geweest is. En het stuur heb ik ook al iets voorover gebogen aangezien die tever naar achteren stond.
Zoals ik het inschat verdwijnt er nog wel een spacer of 1 2 bij het stuur....zit namelijk best recht op.

Ik kom van een Cube Agree 64 af en het scheelt allemaal niet zoveel hoor met maten. Met de Cube ziet het er ook gewoon minder uit......2 meter vouw je niet even op ;)

Zwager van mij is ook bijna mijn lengte en reed een Pino en heeft dezelfde "problemen" als mij dus welk merk fiets je koopt maakt met onze lengte niet zoveel uit en dan heb ik nu een fiets gekocht die ik helemaal te gek vind en waar ik nu al best goed op zit (en wat alleen maar beter kan worden de komende weken als ik hem steeds beter afstel).

Rode banden en stuurlint is ook niet mijn keuze maar ik gebruik het lekker totdat het versleten is en dan komt er idd zwart stuurlint en dito banden op :)

Maar bedankt voor de commentaar :)

Even foto van de Cube met Eifeltoren waar ik op leun 8-)

Afbeelding

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 11 jan 2014 13:49

Je hebt wel leuke armstukken ;)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 11 jan 2014 13:56

In ieder geval nog soepel genoeg om diep te zitten! Wel een blitse fiets, ik had ook eerst m'n vraagtekens bij de hoeveelheid spacers onder je stuur.
Veel plezier ermee! :)

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 12 jan 2014 20:31

Ook een (snel geschoten) plaatje van mijn nieuwe fiets, een Rose Xeon crs, met ultegra 6800 afmontage

Afbeelding

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 13 jan 2014 11:29

Gisteren eerste rit op mijn nieuwe Venge! 103km, wat rijdt die fiets geweldig zeg! :D

Afbeelding

Afbeelding

ric
Forum-lid

Gebruikersavatar ric 13 jan 2014 12:44

Mooi!
Gefeliciteerd met je nieuwe bike
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Italia_david
Forum-lid

Gebruikersavatar Italia_david 24 jan 2014 14:52

evrieselaar schreef:Gisteren eerste rit op mijn nieuwe Venge! 103km, wat rijdt die fiets geweldig zeg! :D

Afbeelding

Afbeelding
Wou wat een plaatje... ben alleen niet zo fan van Mat maar dat is natuurlijk smaak.
Veel plezier en veilige kilometers gewenst.
#passioneceleste #ridebianchi

specializedmerida
Forum-lid

specializedmerida 24 jan 2014 15:05

Ook maar weer eens aan de MTB gegaan, 15 jaar geleden eens een Gaint boulder gehad. Vond het toen niet zo heel leuk, maar ga nu weer een poging wagen :?

Afbeelding

Merida 27,5" Big Seven XT-Edition
Laatst gewijzigd door specializedmerida op 24 jan 2014 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

neos
Forum-lid

neos 24 jan 2014 16:19

Mooie fiets ik heb de slx versie en die bevalt mij super.
Wist je trouwens dat Merida en specialized in dezelfde fabriek in Taiwan worden gebouwd???
Dus je nickname is super :D :D :D :D
cornelli racing cycles Uden

specializedmerida
Forum-lid

specializedmerida 24 jan 2014 19:03

neos schreef:Mooie fiets ik heb de slx versie en die bevalt mij super.
Wist je trouwens dat Merida en specialized in dezelfde fabriek in Taiwan worden gebouwd???
Dus je nickname is super :D :D :D :D
Ja dat weet ik, ik ben beroepshalve met fietsjes in de weer.
Ik heb net even een stuk bos gepakt en bevalt tot nog toe goed, van de week ook nog een 29er aanschaffen voor mijn vrouw, kunnen we samen door het bos touren.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

Plaats reactie