Ernie C. schreef:Van de Cube Agree zijn de 62 en de 64 beide groter dan deze fiets, dat iedere fiets te groot is is dus gewoon niet waar. Er zijn genoeg frames waar je minder spacers nodig hebt. Overigens begrijp ik het dilemma wel want er zijn nu eenmaal heel weinig fraaie frames in grote maten, als het dan ook nog eens Italiaans moet zijn wordt de spoeling helemaal dun.
Even snel wat antwoorden voordat er wat dingen uit zijn verband gehaald worden.
Zoals de fiets er nu bij staat heb ik hem opgehaald (ik ben niet de eerste eigenaar...al heeft de vorige eigenaar er maar 220km op gefietst) en is dus nog helemaal niet op mij afgesteld...heb net het zadel nog hoger gezet en zelfs een spacer besteld aangezien ik nog iets langer ben dan van degene van wie die geweest is. En het stuur heb ik ook al iets voorover gebogen aangezien die tever naar achteren stond.
Zoals ik het inschat verdwijnt er nog wel een spacer of 1 2 bij het stuur....zit namelijk best recht op.
Ik kom van een Cube Agree 64 af en het scheelt allemaal niet zoveel hoor met maten. Met de Cube ziet het er ook gewoon minder uit......2 meter vouw je niet even op
Zwager van mij is ook bijna mijn lengte en reed een Pino en heeft dezelfde "problemen" als mij dus welk merk fiets je koopt maakt met onze lengte niet zoveel uit en dan heb ik nu een fiets gekocht die ik helemaal te gek vind en waar ik nu al best goed op zit (en wat alleen maar beter kan worden de komende weken als ik hem steeds beter afstel).
Rode banden en stuurlint is ook niet mijn keuze maar ik gebruik het lekker totdat het versleten is en dan komt er idd zwart stuurlint en dito banden op
Maar bedankt voor de commentaar
Even foto van de Cube met Eifeltoren waar ik op leun