Kijk eens bij Velobuild.!
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Je kunt ook eens kijken bij lightcarbon. Bijvoorbeeld de LCR007-D (LCR007-V is de velgrem variant) of de LCR006-d. Offertes die ik kreeg zijn ruim onder de 1000 euro. Frames worden gebruikt door onder andere NOVE en Metta. De frames lijken me beter afgewerkt dan Velobuild. Heb zelf echter vorige week de vbr-086 disc besteld bij Velobuild door de wat lagere prijs en omdat die wat meer clearance heeft. Maar na de bovenstaande verhalen dat de zadelpen nog steeds een issue is bij Velobuild heb ik daar wel een beetje spijt van, hopelijk valt het mee.
-
- Forum-lid
Tideace op Ali is ook een goede shop met veel frames en zeker lager in prijs dan hierboven.
-
- Forum-lid
Heb zelf een Workswell WCB-R-268 in bestelling staan. Voldoet volgens mij aan je verwachting: Venge-a-like frame, maten zijn wel echt anders (een stuk hoger). Inclusief geintegreerd stuur/stuurpen, zadelpen, volledig geintegreerde kabels. Voor schijven of direct mount velgremmetjes.
Wel een andere prijscategorie dan de 300 USD Aliexpress frames.
Hoop de mijne (in een fancy kleurtje) met een week of 2 a 3 in huis te hebben, kan dan wel eens wat foto's maken. Opbouwen gaat dit najaar of van de winter pas gebeuren, er op fietsen vanaf het voorjaar.
Hoop de mijne (in een fancy kleurtje) met een week of 2 a 3 in huis te hebben, kan dan wel eens wat foto's maken. Opbouwen gaat dit najaar of van de winter pas gebeuren, er op fietsen vanaf het voorjaar.
Laatst gewijzigd door Spykerracing90 op 21 sep 2019 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hele goede opties hier, heb je ervaring met deze frames/shop?ncornelisse schreef: ↑19 sep 2019 16:56 Tideace op Ali is ook een goede shop met veel frames en zeker lager in prijs dan hierboven.
-
- Forum-lid
Ik heb 2 winters met een R11 op een Tacx Neo gereden. Ik gebruikte deze als indoorfiets. Geen problemen mee gehad.
Van te voren contact gehad over de kleuren van het frame. Ik kon toen aangeven met een aangeleverde foto hoe ik het frame gespoten wilde hebben. Het resultaat was zeer goed. De meerprijs was iets van 50 dollar.
Van te voren contact gehad over de kleuren van het frame. Ik kon toen aangeven met een aangeleverde foto hoe ik het frame gespoten wilde hebben. Het resultaat was zeer goed. De meerprijs was iets van 50 dollar.
Ik ben heel benieuwd! Ik overweeg ook een volledig geintegreerde aero fiets met schijfremmen te gaan bestellen en deze ziet er wel erg interessant uit.Spykerracing90 schreef: ↑19 sep 2019 20:01 Heb zelf een Workswell WCR-R-268 in bestelling staan. Voldoet volgens mij aan je verwachting: Venge-a-like frame, maten zijn wel echt anders (een stuk hoger). Inclusief geintegreerd stuur/stuurpen, zadelpen, volledig geintegreerde kabels. Voor schijven of direct mount velgremmetjes.
1-1Z91Q55550427.jpg
-
- Forum-lid
Ben heel benieuwd, heb zelf ook al wat contact gehad met ze. Wat was de prijs inclusief spuitwerk en verzending?Spykerracing90 schreef: ↑19 sep 2019 20:01 Heb zelf een Workswell WCB-R-268 in bestelling staan.
Hoop de mijne (in een fancy kleurtje) met een week of 2 a 3 in huis te hebben, kan dan wel eens wat foto's maken.
-
- Forum-lid
Frame inclusief vork, geïntegreerd stuur/stuurpen en zadelpen komt met (standaard) EMS-shipping en PayPal-kosten op 748 dollar. Spuitwerk (1 kleur, standaard kleuren) komt op 50 USD, mijn speciale kleurtje op 75 USD en ik denk dat wat specialere schema's zo'n 100 USD moeten kosten.
Mijn frame hangt nu ergens in de lucht onderweg naar Europa. Hieronder een sneak preview, helderblauw verkleurend naar paars-achtig, zoiets als Specialized ook op sommige van hun frames geleverd heeft:
Mijn frame hangt nu ergens in de lucht onderweg naar Europa. Hieronder een sneak preview, helderblauw verkleurend naar paars-achtig, zoiets als Specialized ook op sommige van hun frames geleverd heeft:
Toevallig, ik heb gisteren precies hetzelfde frame (alleen dan de disc versie) in dezelfde kleur besteld!Spykerracing90 schreef: ↑22 sep 2019 14:33 Frame inclusief vork, geïntegreerd stuur/stuurpen en zadelpen komt met (standaard) EMS-shipping en PayPal-kosten op 748 dollar. Spuitwerk (1 kleur, standaard kleuren) komt op 50 USD, mijn speciale kleurtje op 75 USD en ik denk dat wat specialere schema's zo'n 100 USD moeten kosten.
WCB-R-268 preview.jpg
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziet er netjes uit. Nu hopen dat alle passingen precies goed zijn.
Less is bore