foto van je fiets
-
- Forum-lid
Vandaag de 29er opgehaald op het werk, de 650B gaat naar mijn vrouw De 29er is dus mijn nieuwe fietske.
Merida Big Nine XT-Edition
Merida Big Nine XT-Edition
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- marcojoore
- Forum-lid
Voor mij niet hoor ;(jsprbcn schreef:50/17 is nog wel te doen tot 7%Stuntman Mike schreef:Mooi verzet voor jou daar in de heuveltjes...jsprbcn schreef:Mijn baanfiets (ik train hiermee op de openbare weg vandaar dat er een rem op zit)
foto
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Mag het ietsje meer zijn ? Lijkt mij (ik ben geen Bianchi-kenner ) een èchte 'klasbak', zo'n Oltre. Of je 'm mooi vindt is uiteraard een kwestie van smaak, maar 't is toch geen gewone dertien-in-een-dozijn fiets', of vergis ik mij? Ook ik wens je, marcojoore, er heel veel mooie tochten mee ('t liefst natuurlijk ook af en toe op Italiaanse bodem ).dennis71 schreef:Mooie fiets, veel plezier ermee!marcojoore schreef:...Mijn nieuwe Bianchi Oltre.
60 x Ventoux
Het is eigenlijk helemaal geen bijzondere fiets, hij is 'merkloos', een ex-knsb trainingsfiets, maar hij past me als een oude schoen.
28 mm bandjes, spatbordje en grote zadeltas maken de fiets niet heel gelikt maar wel praktisch waar ik hem voor gebruik. Veel klinkerwegen en minder verhard door het Drentse land. Lekker de kop leegdraaien.
28 mm bandjes, spatbordje en grote zadeltas maken de fiets niet heel gelikt maar wel praktisch waar ik hem voor gebruik. Veel klinkerwegen en minder verhard door het Drentse land. Lekker de kop leegdraaien.
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
- marcojoore
- Forum-lid
Bedankt, dennis71 en Legrimpeur de Stelvio staat dit jaar al op het programma dus dat komt goed.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
hier dan ook een foto van mijn Synapse Ultegra in G(rand) T(ourer) uitrusting.
28 mm banden en nog een 25 rise stuurpen voor comfortabel fietsen.Aangemeten sq lab zadel.Mavic Cosmic Elite wielen.Grote(re) zadeltas en 750ml drinkbekers.(die ik nooit helemaal vol doe, want ik las hier op het forum,dat het carbonnen frame bestand is tegen 500ml).Garmin 800 erop.Belletje ook natuurlijk en een pompje.Kortom alles wat tegen de fiets-politie ingaat.
Ik weet niet..ik ben hartstikke wijs met dat "ding".
Zou je het "liefde voor je fiets kunnen noemen" ? ja denk het wel, daarom zal ik ook nooit gauw van fiets veranderen.Het "gevoel" voor een fiets is me meer waard dan steeds weer de nieuwste materialen.
ondanks zijn 61 frame blijft het een ranke schoonheid!
Ik rijd altijd zo tussen de 20-25 km en let altijd overal op , wat ik onderweg zie.(huizen/natuur/boten/andere racefietsers).
28 mm banden en nog een 25 rise stuurpen voor comfortabel fietsen.Aangemeten sq lab zadel.Mavic Cosmic Elite wielen.Grote(re) zadeltas en 750ml drinkbekers.(die ik nooit helemaal vol doe, want ik las hier op het forum,dat het carbonnen frame bestand is tegen 500ml).Garmin 800 erop.Belletje ook natuurlijk en een pompje.Kortom alles wat tegen de fiets-politie ingaat.
Ik weet niet..ik ben hartstikke wijs met dat "ding".
Zou je het "liefde voor je fiets kunnen noemen" ? ja denk het wel, daarom zal ik ook nooit gauw van fiets veranderen.Het "gevoel" voor een fiets is me meer waard dan steeds weer de nieuwste materialen.
ondanks zijn 61 frame blijft het een ranke schoonheid!
Ik rijd altijd zo tussen de 20-25 km en let altijd overal op , wat ik onderweg zie.(huizen/natuur/boten/andere racefietsers).