Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
havana schreef:Je moet wel een astronomisch aantal kilometers rijden boswielrenner, of ligt al dat mooie materiaal alleen maar in de kast?
Mooi spul hoor, ik kan 't niet betalen dus ben wel een beetje jaloers!
Over uitgaven per gereden kilometer gesproken; sprak van de week met een knakker van een jaar of 65, hoopt deze zomer van de VUT te gaan genieten. Hij gaf zelf aan "niet helemaal oke" te zijn, dit door een auto-ongeluk enkele jaren geleden. De beste man reed 20.000 kilometer per jaar. Dit allemaal op een oude aluminium Koga waar onderhand bijna 200.000 km. op stond De dude in kwestie had geld zat, zojuist zijn boerderij verkocht. Maar een nieuw karretje hoefde niet van hem, "disnt dut ut nog bess"
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik kan helaas niet zo veel kilometers rijden als ik zou willen met twee dochters van 8 en een zoon van 3, en mijn vrouw en ik met allebei een drukke baan, maar ik heb wel genoeg fietskleding in de kast hangen dat slecht weer voor mij niet bestaat. Ik heb inderdaad kleding voor alle jaargetijden en alle weerstypen. Daarnaast ben ik een liefhebber en hou ik van mooie dingen
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Volgens mij heb jij meer in je kledingkast liggen dan de gemiddelde wielerboer in de schappen.boswielrenner schreef:Ik kan helaas niet zo veel kilometers rijden als ik zou willen met twee dochters van 8 en een zoon van 3, en mijn vrouw en ik met allebei een drukke baan, maar ik heb wel genoeg fietskleding in de kast hangen dat slecht weer voor mij niet bestaat. Ik heb inderdaad kleding voor alle jaargetijden en alle weerstypen. Daarnaast ben ik een liefhebber en hou ik van mooie dingen
- boswielrenner
- Forum-lid
Nou dat is wel wat overdreven, maar laten we het erop houden dat ik goed ben voorzien in zowel materiaal, onderdelen, kleding en gereedschap.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Zondagavond een nieuw zomersetje (BIB, shirt en sokken) besteld bij EKOI, en woensdag werd het al afgeleverd. Gisteravond geprobeerd, wel met armstukken eronder, en ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit, maatvoering (shirt XL en BIB maat L, ik ben 174cm en weeg 80kg) en leversnelheid. Wat mij betreft een site om in de gaten te houden! Totale bestelling incl. levering <€ 80 (er gold eenmalige kortingsactie van € 14 korting).
Het betreft deze elementen:
Pack (BIB + shirt) EKOI competition5
Sokken EKOI competition3 Coolmax zwart/rood
Hartelijke groet,
Dennis
Het betreft deze elementen:
Pack (BIB + shirt) EKOI competition5
Sokken EKOI competition3 Coolmax zwart/rood
Hartelijke groet,
Dennis
Dennis
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
- boswielrenner
- Forum-lid
Ziet er goed uit. Mooie kleuren en styling! Ik ben alleen een sucker voor witte sokken.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Toch nog even van de actie geprofiteerd.. 2 maal Schwalbe One ter vervanging van de gp4000s.
Net een rit van 150km achter de rug en ze bevallen tot nu toe zeer goed! Filteren net wat meer putjes weg en bollen zeer goed.
Net een rit van 150km achter de rug en ze bevallen tot nu toe zeer goed! Filteren net wat meer putjes weg en bollen zeer goed.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Rode Veloflex Corsa 25 mm bandjes als vervanging voor mijn Diamante Pro Radiale. Dat radiale is best hip, maar voelde soms ook erg instabiel aan...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells