Het dopingtopic 2.0
Nou, als dat de redenaties zijn kunnen we dus elke overwinning van iemand uit een verdachte ploeg gelijk gaan bekritiseren.
Wie blijft er dan over, elke ploeg heeft wel iets of iemand met een verhaal.
Daarom blijf ik lekker onbevooroordeeld kijken naar het wielrennen en als er dan later iemand door de mand valt, so be it.
Wie blijft er dan over, elke ploeg heeft wel iets of iemand met een verhaal.
Daarom blijf ik lekker onbevooroordeeld kijken naar het wielrennen en als er dan later iemand door de mand valt, so be it.
Grappig, het moment was zo indrukwekkend dat je het wilt onderschrijven met beelden, ..........................van iets dat erop lijkt.paulwindtegen schreef:Ik bedoel dat de manier waarop die (relatief) onbekende Hongaar bergop op het buitenblad wegpeddelt bij de rest me erg doet denken aan hoe Riis zijn Tour won in '96.rob74 schreef:Dit is een filmpje van de tour of Turkey uit 2012. Riis was toen al gestopt?paulwindtegen schreef:Absolute nummer 1 voor mij: een Bjarne Riisje uit het niets:
http://www.youtube.com/watch?v=UmLJCXbYdww" onclick="window.open(this.href);return false;
Sirott IIvailo Gabrovski is gelukkig wel meteen gepakt.
http://www.youtube.com/watch?v=SDCGSsOaLDA" onclick="window.open(this.href);return false;
(I'm taking a ride with my best friends)
-
- Forum-lid HC
Meest memorabele doping "overwinning" blijft voor mij "peerke" Pollentier in 1978 op Alp D'huez.
Deze is ook interessant: http://t.co/NlZLfeys" onclick="window.open(this.href);return false;
Allard
-
- Forum-lid
Interessant stuk.... Kon ook wel erg lachen om de term "blood brothers"beren040 schreef:Deze is ook interessant: http://t.co/NlZLfeys" onclick="window.open(this.href);return false;
It's all about the bike!
-
- Forum-lid
Dus je hebt morgen een mening over iets wat je niet gezien hebt? Dat kan je niet menen.rob74 schreef:Geen denken aan.Ik vind mijn eigen nachtrust veeeeeel belangrijker.
Do kin der mar druk mei weze
Ik heb nu al een mening en die zal morgen niet anders zijn.
Pas als ik het interview heb gezien of d ehighlichts ervan, ga ik wellicht mijn mening aanpassen.
Maar ik heb nu al moeite met dit interview. Hoe kan ik iemand geloven die al meer dan 15 jaar liegt?
Pas als ik het interview heb gezien of d ehighlichts ervan, ga ik wellicht mijn mening aanpassen.
Maar ik heb nu al moeite met dit interview. Hoe kan ik iemand geloven die al meer dan 15 jaar liegt?
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
In de tweede kamer zitten 150 mensen die hun hele leven nog niet iets anders gedaan hebben, daar kijk je toch ook naar?rob74 schreef:Ik heb nu al een mening en die zal morgen niet anders zijn.
En je vertrouwt je geld toe aan de "goede zorg" van banken.........materialist schreef:In de tweede kamer zitten 150 mensen die hun hele leven nog niet iets anders gedaan hebben, daar kijk je toch ook naar?rob74 schreef:Ik heb nu al een mening en die zal morgen niet anders zijn.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Precies en geloof jij eene Rutte uit den haag die zegt dat je zonder investeren uit de crisis kunt groeien? Is dat ooit wel eens voorgekomen?
Terug naar het topic: vanavond is de masterclass publieke opinie manipuleren door twee van de allergrootste talenten. Sinds Bill Clinton met zijn sigaar is zoiets niet meer voorgekomen
Terug naar het topic: vanavond is de masterclass publieke opinie manipuleren door twee van de allergrootste talenten. Sinds Bill Clinton met zijn sigaar is zoiets niet meer voorgekomen