Canyon
We gaan zien wat het geeft maar soms heb ik inderdaad de indruk dat ik nog iets langer kan zitten vandaar mijn keuze om voor de 110mm pen te gaan. Ik twijfelde alleen over het principe van het "reach" gebeuren maar dat hoef ik dus niet te doen.
Doordat het maximaal aantal spacers bij Canyon blijkbaar 25mm is ga ik wel 20mm lager komen te zitten.
Dit zal resulteren in een houding die in de buurt komt van Johan Van Summeren alleen kan ik zo snel niet fietsen.
Doordat het maximaal aantal spacers bij Canyon blijkbaar 25mm is ga ik wel 20mm lager komen te zitten.
Dit zal resulteren in een houding die in de buurt komt van Johan Van Summeren alleen kan ik zo snel niet fietsen.
En binnenkort mag ik me ook aansluiten bij de groep Canyon rijders. Van de week de Canyon CF SL 9.0 in de maat XL besteld. Deze gaat mijn Alu Trek 2.5 uit 2011 vervangen.
Lang getwijfeld tussen Wilier, Pinarello en Canyon, maar je krijgt bij Canyon zo veel fiets voor je geld en verder komt de fiets eigenlijk altijd goed uit de testen die ik gelezen heb.
Nu wachten tot eind mei
Lang getwijfeld tussen Wilier, Pinarello en Canyon, maar je krijgt bij Canyon zo veel fiets voor je geld en verder komt de fiets eigenlijk altijd goed uit de testen die ik gelezen heb.
Nu wachten tot eind mei
Topper man!!!Macer77 schreef:En binnenkort mag ik me ook aansluiten bij de groep Canyon rijders. Van de week de Canyon CF SL 9.0 in de maat XL besteld. Deze gaat mijn Alu Trek 2.5 uit 2011 vervangen.
Nu wachten tot eind mei
Je gaat al fietsend n*og meer plezier beleven daar rond Purmerend en omstreken dan ooit voorheen!!!
Welkom in de club!!!
Dirk
-
- Forum-lid
Met een beetje geluk en als de gegeven leverdatum klopt ben ik volgende week eigenaar van een aeroad 7.0 maat large.
Ik ben zeer benieuwd naar de fiets,Ik kom van een TCR alliance.
Zodra ik de fiets heb zal ik foto's plaatsen.
Nog maar een fiets erbij
Mooi , en dat in mijn maatpieterdijk schreef:Met een beetje geluk en als de gegeven leverdatum klopt ben ik volgende week eigenaar van een aeroad 7.0 maat large.
Als je hem beu bent, laat het maar weten
Proficiat
Sworks Venge
Ik heb precies dezelfde, 1 maatje kleiner. Gefeliciteerd ermee, 't is een topfietsje!!Macer77 schreef:En binnenkort mag ik me ook aansluiten bij de groep Canyon rijders. Van de week de Canyon CF SL 9.0 in de maat XL besteld. Deze gaat mijn Alu Trek 2.5 uit 2011 vervangen.
Nu wachten tot eind mei
Eenvoud kenmerkt het ware.
Heb je ook rekening gehouden met het i-Lock-systeem? Daardoor komt er nog 16 mm boven de balhoofdbuis bij.Zwiep schreef:We gaan zien wat het geeft maar soms heb ik inderdaad de indruk dat ik nog iets langer kan zitten vandaar mijn keuze om voor de 110mm pen te gaan. Ik twijfelde alleen over het principe van het "reach" gebeuren maar dat hoef ik dus niet te doen.
Eenvoud kenmerkt het ware.
Besten,
vorig jaar in de zomer ben ik gestopt met koersen en zelfs helemaal met fietsen. Bijna alles verkocht, maar nu het seizoen weer bezig is kan ik bijna wel blijten (NL'ers lees : janken). Dus ik ga waarschijnlijk weer een fiets aanschaffen en (op een lager niveau) wat rondjes trekken.
Ik had een Canyon AL van 2012 waar ik heel tevreden van was. De maat 56 zat me als gegoten.
Ik zou nu een Canyon Al SLX 9.0 willen kopen. Ik veronderstel dat ik dan een M moet hebben ? Heeft Canyon de geometrie van de 2014 modellen niet veranderd ? Ga ik nog als gegoten om een maat M van 2014 zitten ? Iemand een idee ?
vorig jaar in de zomer ben ik gestopt met koersen en zelfs helemaal met fietsen. Bijna alles verkocht, maar nu het seizoen weer bezig is kan ik bijna wel blijten (NL'ers lees : janken). Dus ik ga waarschijnlijk weer een fiets aanschaffen en (op een lager niveau) wat rondjes trekken.
Ik had een Canyon AL van 2012 waar ik heel tevreden van was. De maat 56 zat me als gegoten.
Ik zou nu een Canyon Al SLX 9.0 willen kopen. Ik veronderstel dat ik dan een M moet hebben ? Heeft Canyon de geometrie van de 2014 modellen niet veranderd ? Ga ik nog als gegoten om een maat M van 2014 zitten ? Iemand een idee ?
http://www.wielertoerist.be/perrush3/" onclick="window.open(this.href);return false;