En hoeveel meten ze in werkelijkheid bij jou? Hoor dat ze id praktijk maar 23mm zijn?Erik schreef:Rode Veloflex Corsa 25 mm bandjes als vervanging voor mijn Diamante Pro Radiale. Dat radiale is best hip, maar voelde soms ook erg instabiel aan...
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Geweldig boek "De Renner" en een koopje
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Begin februari de Gran Fondo gereden en vandaag mijn trofee ontvangen:
Dit lichtblauw is voor mij soigneren ultima forma.
Echter helemaal blij ben ik niet. In het kader van globalisering is dit shirt geproduceerd in El Salvador in plaats van Hongarije (wat betreft mijn andere castelli shirts). Ik krijg wel de naam Castelli op het shirt, maar een andere pasvorm. Waar normaal een M als gegoten zit, valt dit shirt kleiner uit (begint te trekken rond de schouders). Tja, wat zal de modepolitie daarvan zeggen. Ahum dan maar wat harder rijden, zodat niemand het kan zien.
Dit lichtblauw is voor mij soigneren ultima forma.
Echter helemaal blij ben ik niet. In het kader van globalisering is dit shirt geproduceerd in El Salvador in plaats van Hongarije (wat betreft mijn andere castelli shirts). Ik krijg wel de naam Castelli op het shirt, maar een andere pasvorm. Waar normaal een M als gegoten zit, valt dit shirt kleiner uit (begint te trekken rond de schouders). Tja, wat zal de modepolitie daarvan zeggen. Ahum dan maar wat harder rijden, zodat niemand het kan zien.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Nice. Kost dat?
- boswielrenner
- Forum-lid
VeloFlex Carbon tube
2x Tufo S3 lite tube (voor reserveband)
Assos SS.Cento S7 jersey black
2x Tufo S3 lite tube (voor reserveband)
Assos SS.Cento S7 jersey black
Tarmac SL7 S-works Disc