Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 11 feb 2014 14:29

+1

Wat je natuurlijk helemaal nooit moet doen is je schamen voor je eigen fiets. Dan kan ik wel gelijk zelfmoord plegen want dit "mag" van de modepolitie vast totaal niet. Dit is de mijne:

Afbeelding

Geen sexy Italiaans merk, geen up-to-date model, waslijnen...geel...ik ga me maar vast verhangen... ;)

Kortom; laat de modepolitie (wie zijn dat eigenlijk?) lekker de @$#@&%$ krijgen en ga genieten van je fiets, het fietsen en dat het hopelijk binnenkort weer lente is!
Veni. Vidi. Fietsie.

kloekloek
Forum-lid

kloekloek 11 feb 2014 14:50

Dat lukt zeker met beide fietsjes!

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 11 feb 2014 17:34

Welke waslijnen TumTumTum? Je rijdt toch met Campa en die hebben geen waslijnen..... ;)

canyon81
Forum-lid

Gebruikersavatar canyon81 11 feb 2014 18:45

Mijn nieuwe racemachine, meer foto's in het Canyon-topic:

Afbeelding
Eenvoud kenmerkt het ware.

remco1b
Forum-lid

remco1b 11 feb 2014 18:55

canyon81 schreef:Mijn nieuwe racemachine, meer foto's in het Canyon-topic:

Afbeelding
Mooie strakke fiets.
B.S.U.R
Rose CRS3000 tekoop
canyon Aerroad 6.0
Canyon CF6.9
http://www.strava.com/athletes/1001097

codex
Forum-lid

codex 11 feb 2014 19:17

TumTumTum schreef:+1

Wat je natuurlijk helemaal nooit moet doen is je schamen voor je eigen fiets. Dan kan ik wel gelijk zelfmoord plegen want dit "mag" van de modepolitie vast totaal niet. Dit is de mijne:

Afbeelding

Geen sexy Italiaans merk, geen up-to-date model, waslijnen...geel...ik ga me maar vast verhangen... ;)

Kortom; laat de modepolitie (wie zijn dat eigenlijk?) lekker de @$#@&%$ krijgen en ga genieten van je fiets, het fietsen en dat het hopelijk binnenkort weer lente is!
Dit is toch best een leuk fietske om te zien.Mankeerd niets aan hoor.

Wel valt het me op , dat het achterwiel ook echt achter het frame zit..
Maar ja dat kan ook niet anders dan zo.
Wat is je frame maat Tum Tum Tum?

en wat de fietspolitie betreft.Die is er niet en als hij er wel is, dan telt hij alleen maar voor echt jonge wielrenners(tot 30 jaar ongeveer... die zijn nog gevoelig voor wat een ander zegt 8-) ) en anders komen jullie maar hier in het noorden fietsen, want ik heb zelden of nooit, hier zo'n hele flitsende superfiets gezien met van die extreem hoge velgen met allemaal stickers erop . Van die fietsende reklamezuilen. Kom je hier niet tegen.Zal wel in de aard liggen hier.Niet te gek vanzelf en niet te opvallend allemaal. :)

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 11 feb 2014 19:39

Als ik mijn fiets mag geloven heb ik framemaat S.
codex schreef:Wel valt het me op , dat het achterwiel ook echt achter het frame zit..
Maar ja dat kan ook niet anders dan zo.
Wat bedoel je daar nou precies mee? Post als je wil eens een fiets om dat duidelijk te maken?
scottpch schreef:Welke waslijnen TumTumTum? Je rijdt toch met Campa en die hebben geen waslijnen..... ;)
Ehm...waslijnen daar bedoelen jullie toch de kabels aan de buitenkant van het frame mee? Die heb ik wel hoor.
Veni. Vidi. Fietsie.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 11 feb 2014 19:42

TumTumTum schreef:
scottpch schreef:Welke waslijnen TumTumTum? Je rijdt toch met Campa en die hebben geen waslijnen..... ;)
Ehm...waslijnen daar bedoelen jullie toch de kabels aan de buitenkant van het frame mee? Die heb ik wel hoor.
Nee, niet die kabels. Bij de oude shimano groepen had je de kabels voor je stuur langs lopen. Die kon je niet onder je stuurlint wegwerken. Dat noemt men waslijnen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 11 feb 2014 19:43

OH! Hehe, nou weer wat geleerd dan. Dat bedoelen jullie dus.
Weeheee...ik heb géén waslijnen! 8-)
Veni. Vidi. Fietsie.

codex
Forum-lid

codex 11 feb 2014 20:11

@T T T >Omdat je een heel klein frame maatje hebt, zie bij je fietsfoto... is de scheve achterbuis bij jou is een stuk schever dan bij een groter frame als de foto van de fiets van bv Remco1b(de grijze Canyon op deze bladzijde).
Je wielen(achterwiel) zou anders niet passen.Je zit als het ware wat voor het achterwiel.Normaal zit het wiel ,wat meer onder het frame, bij jou meer er achter.
Kan niet anders.Omdat het frame zo klein is(laag dus).

Maakt verder niets uit hoor. :)

Vroeger had je een wielrenner (in de tour de france) die heete Victor Belda.Die is 1.52 cm.
die reed ook op een hele kleine fiets...en...knoeterhard ;) Was altijd wel wat een "apart gezicht" .Hij met dat kleine fietsje tussen die veel grotere.Maar qua snelheid maakt het dus niets uit hoe lang je bent
Afbeelding

dennis71
Forum-lid

dennis71 12 feb 2014 11:14

remco1b schreef:
canyon81 schreef:Mijn nieuwe racemachine, meer foto's in het Canyon-topic:

Afbeelding
Mooie strakke fiets.

Heel mooi inderdaad, veel plezier ermee!

fietseric
Forum-lid

Gebruikersavatar fietseric 12 feb 2014 13:56

Sinds vorige maand mag deze schoonheid de fietspaden van dicht bij bekijken :D

Afbeelding

Plaats reactie