Cyclocross fietsen
Uploaded with ImageShack.us
Ik ben ook aan het kijken,hoe het er uit ziet met hoge wieltjes.
Imand trouwens nog een leuk adres voor Avid shorty ultimate remmen?
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud
ik ben op zoek naar een (alu) cyclocross frame 54.
nu heb ik een alan mercurial cross gezien, en een zannata Z36. iemand ervaringen of tips?
wil m'n eigen crosser gaan opbouwen, maar budget is niet eindeloos helaas:)
nu heb ik een alan mercurial cross gezien, en een zannata Z36. iemand ervaringen of tips?
Racefietsblog.nl
De mijne is nog te koopCoenT86 schreef:ik ben op zoek naar een (alu) cyclocross frame 54.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=46747" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter goed gejat dan slecht bedacht Dat is precies wat er gebeurd is want mooi zijn ze inderdaad wel.
Nog een paar nachtjes slapen en dan in Maart gaan we starten met dit project!!!
S-works vvor de kasseien
@Bumblebee
erg gave fiets, en zeer nette velgen voor een crosser:)
hoe lang ben jij, en hoe groot is dat frame als ik vragen mag? en de bovenbuislengte?
ik heb 2 geometrie tabellen van een china-frame, en kom eigenlijk uit op een 52 frame. (afgaande op bovenbuis racefiets minus 2 a 3 cm)
toch heb ik het gevoel dat ik dan een te klein frame ga bestellen?! waarschijnlijk komt dit gevoel omdat ik een 56 racefiets had, en vaak gezegd wordt dat een crosser 1 maat kleiner moet zijn. in dat geval kom ik uit op 54. maar wat is wijs?
erg gave fiets, en zeer nette velgen voor een crosser:)
hoe lang ben jij, en hoe groot is dat frame als ik vragen mag? en de bovenbuislengte?
ik heb 2 geometrie tabellen van een china-frame, en kom eigenlijk uit op een 52 frame. (afgaande op bovenbuis racefiets minus 2 a 3 cm)
toch heb ik het gevoel dat ik dan een te klein frame ga bestellen?! waarschijnlijk komt dit gevoel omdat ik een 56 racefiets had, en vaak gezegd wordt dat een crosser 1 maat kleiner moet zijn. in dat geval kom ik uit op 54. maar wat is wijs?
Racefietsblog.nl