Tijdritfietsen
t' stuur heeft nog wat fijntuning nodig, zakt nu tot op het eerste ringetje , en na enkele trainingen als t' me bevalt gaat het overbodige stuk eraf.
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus
-
- Forum-lid
@ Ciske
Schitterende fiets, en eindelijk eens iemand hier uit de buurt, ben afkomstig uit Sint-Niklaas! Dus ik kan de fiets waarschijnlijk wel eens tegenkomen op training hier in de streek;)
Train je ook met die Xentis wielen? En hoe bevallen ze je?
Schitterende fiets, en eindelijk eens iemand hier uit de buurt, ben afkomstig uit Sint-Niklaas! Dus ik kan de fiets waarschijnlijk wel eens tegenkomen op training hier in de streek;)
Train je ook met die Xentis wielen? En hoe bevallen ze je?
Nulla tenaci invia est via!
Met welke verzetten rijden jullie eigenlijk rond op de tijdritfiets?
Maakt het nog een verschil of je 55X14 of 53X12 rijdt?
Of misschien is 50X11 juist wel heel gunstig?
Ik heb geen idee welke verzet ik moet gaan pakken, vandaar deze vraag....
Maakt het nog een verschil of je 55X14 of 53X12 rijdt?
Of misschien is 50X11 juist wel heel gunstig?
Ik heb geen idee welke verzet ik moet gaan pakken, vandaar deze vraag....
bij mij is het voor Triatlon 1/2 en 3/4 dus 90 of 120 km "tijdrijden"
ik opteer voor 52/39 en een casette 13-25 in functie van de wedstrijden op zwaar parkoers.
trouwens ik fiets rond 100 omwentelingen en dan heb ik die 52-13 niet veel nodig.
ik opteer voor 52/39 en een casette 13-25 in functie van de wedstrijden op zwaar parkoers.
trouwens ik fiets rond 100 omwentelingen en dan heb ik die 52-13 niet veel nodig.
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
mijn oude profiel werkt niet meer om onverklaarbare redenen. Nu deze maar aangemaakt, vraag blijft hetzelfde: of iemand nog tijdritspulletjes in de aanbieding heeft en dan met name een base bar alu zoals bijv die van vision.
Groet, David
Groet, David
C a s r a n schreef:lancev7 schreef:Excuses, ik zit inderdaad ook niet al te diep. Maar ik doelde dan ook gewoon op het algemeen. maakt verder niet uit. het is een prachtige fiets, en het effect van de Xentis'sen is TOP.
Niet direct excuses nodig hé. 't Is gewoon zo dat wat minder grote mensen (ook vrouwen) minder diep zitten en "minder centimeters maken" (in hoogteverschil dan hé): logisch, want meestal is de romp ook korter om bijgevolg dieper te gaan.
ziet er mij een mooie LTTL fiets uit ...
Als één van de weinige heb ik op me ouwe Walser ook zo'n Walser sticker zitten.
Ik vind het echt mooi spul wat hij maakt.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kuiper schreef:Als één van de weinige heb ik op mIJN ouDe Walser ook zo'n Walser sticker zitten.
Mij kan het nieuwe stuur totaal niet bekoren, ik vind de armpads (en extensions) veel te ver uit elkaar zitten. Doe mij maar een stuurtje wat gewoon verstelbaar is.
Kuiper schreef:Als één van de weinige heb ik op me ouwe Walser ook zo'n Walser sticker zitten.
Tevreden van die sticker?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -