vandaag voor het eerst in de regen en moddder(voorr dit seizoen dan).
dat viel eigenlijk vies tegen ik was niet vooruit te branden, vorig jaar ging het een stuk beter.
ik denk dat nog een kwestie van wennen is .
Ik heb mijn oude route genomen op de Berger heide ook lagen er een stuk of 7 bomen over mijn PAADJE ????!!!! ( dank staats bosbeheer).
Maar toch nog meer leuke paadjes zoeken is ook leukkk.
net geen 2uur onderweg en geen een ATB in het bos>
:d
Vandaag gefietst in 2007?
Het zonnetje scheen nog dus maar weer op de fiets, 60 km door noord-oost Brabant omgeving Bakel-Gemert-Rips-Overloon en weer terug naar venray. Op het laatst toch fris op de racefiets maar heerlijk gereden.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
Vandaag de 5 bruggentocht in Barendrecht gefietst (115km), eerst met de fiets vanuit brabant naar Barendrecht en na de tocht weer terug met de fiets, in totaal 200km op het tellertje en 9 bruggen bedwongen. Zal waarschijnlijk wel de laatste lange tocht zijn geweest voor dit jaar.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Zaterdag 60 km met 30+ gemiddeld door Noord-Limburg en vandaag 120 km van Venray via Milsbeek-Tivoliklim-Nijmegen-Nederasselt-Mill-St Anthonis-Oploo naar Venray met 29 gemiddeld. De afgelopen week dus flink wat kilometers gemaakt maar wat moet je anders met zo,n weer.
race: S-Works Tarmac \'06
Vandaag in het heerlijke najaarszonnetje een mooi ritje gereden met de meeste bekende klimmetjes van de Utrechtse Heuvelrug. 125 km, 28 km/u, ±700 hm.
Zondag lekker vroeg op pad voor 200 km over Maas- en Waal dijken. Ontzettend mooi smorgens als de mist boven de uiterwaarden hangt! Uiteindelijk 192 km gefiets met 32.5 gemiddeld op de teller. Twee bidons is op zo'n rit is veel te weinig dus de rest van de dag heb ik niets anders gedaan dan gedronken .
P.S. : Vervloekt zijn de motorrijders die zich met 150+ tussen de wandelaars / fietsers manouvreren. Ik heb zelf veel motor gereden maar moet zeggen dat ik tegenwoordig vaak last heb van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe die idioten in kuddes over de dijken jakkeren.
P.S. : Vervloekt zijn de motorrijders die zich met 150+ tussen de wandelaars / fietsers manouvreren. Ik heb zelf veel motor gereden maar moet zeggen dat ik tegenwoordig vaak last heb van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe die idioten in kuddes over de dijken jakkeren.
Afgelopen week in Lombardije(meer van lugano) vertoeft, o.a. geklommen naar Val Rezzo vanuit Porlezza, ongeveer 10 km, gemiddeld iets van 8% denk ik, wel slecht wegdek en continue van die blinde haarspeldbochten, dus afdalen was best gevaarlijk.
en tevens geklommen naar laino een stuk rustiger en beter wegdek.
http://maps.google.it/maps?oi=eu_map&q=Porlezza&hl=nl
en tevens geklommen naar laino een stuk rustiger en beter wegdek.
http://maps.google.it/maps?oi=eu_map&q=Porlezza&hl=nl
Sensa
na zaterdag 70 km In de polder bij Cranenburg tot Millingen aan de Rijn en vandaag op Buienradar gezien dat ik beter vanmorgen dan vanmiddag mijn ritje te doen.
Dus van Heijen naar Velp om zo via Langeboom en Mill naar huis te gaan .
Lekker in de zon omdaarna na thuiskomst (66km)door de ramen de eerste bui te zien.
Dit was het laatste droge ritje van de week denk ik.
Dus van Heijen naar Velp om zo via Langeboom en Mill naar huis te gaan .
Lekker in de zon omdaarna na thuiskomst (66km)door de ramen de eerste bui te zien.
Dit was het laatste droge ritje van de week denk ik.
cornelli racing cycles Uden