Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

eef_
Forum-lid

eef_ 27 aug 2006 15:41

*zucht* wat ben ik jaloers op de Pinarello van bm biker !  Helemaal af!  Echt een droomfiets.
<br>
<br>

trudie
Forum-lid

trudie 27 aug 2006 17:16

Tada......en hier dan ons aller Marconi!!!!
Ik hoop dat ik ook zo'n veteraan wordt

ronengels
Forum-lid

ronengels 27 aug 2006 19:08

Dat ziet er goed uit Marconi!Uitermate verzorgd. Prachtige fiets met bijpassende kleding.En ik hoop dat  ik er ook nog zo goed uit zie als jij op die leeftijd. Hoe was het ook al weer? Gewoon doortrappen en adem blijven halen?
Harde wind is meestal tegen.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 27 aug 2006 20:03

Ja, zoiets was het. Het probleem die hete dag was dat wij s middags omhoog gingen bij > 35 C. Dat was afzien, maar afijn, mijn kop wilde, dus volgde de rest van mijn ouwe lijf. Blik op oneindig, verstand op nul was het devies. Wat zou ik graag nog eens het uithoudingsvermogen hebben van vroeger! En dat gewicht! Maar OK , het is gelukt.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

rolandt
Forum-lid

rolandt 28 aug 2006 22:57

Te gek Marconi, om eens wat foto's van jou en je Pinarello te zien. Erg mooie fiets, dat moet gezegd! (en dus niets te budget-fietsje...) En ik neem de pet diep af als je met >35 gr nog een serieuze berg gaat beklimmen, zeker op jouw leeftijd. Misschien kunnen je 'digitale' zonen je eens leren hoe je je foto's op het net zet, dan kunnen wij er vaker van meegenieten

ilko
Forum-lid

ilko 29 aug 2006 10:33

Ziet er inderdaad prachtig uit. Mooi oog voor detail ook met rode handschoenen :-) Helemaal af!

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 29 aug 2006 11:38

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 27 Augustus 2006

@ Trudie en nly Campa: Ik vind dat een prima idee! Zoals jullie weten ben ik wat fiets snelheid betreft niet in jullie "league" maar als je tussen de 25/30 km per uur fietst dan houd ik dat wel bij. Er zijn hier behoorlijk wat leuke tochten te maken. Langs de Oude Maas naar Rhoon. Of:Naar de Moerdijkbrug en dan door N.Brabant  via Willemstad en de Heinenoordtunnel naar HIA. Of door de Biesbosch en een stukje Alblasserwaard. Ook een leuke tocht is langs Kinderdijk een rondje Alblasserwaard. Kortom, er is fietsgelegenheid voldoende. Nu het weer nog !

Helemaal mee eens!! Mooi tochtje, ik ga de andere kant op via willemstad naar de eilanden .... of richting dordt en dan de moerdijkbrug terug ....  het is daar heerlijk fietsen weinig wegverkeer ... en lange stukken echt helemaal stil!!!
No I'm not big headed my head is just big

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 29 aug 2006 23:42

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 28 Augustus 2006

Te gek Marconi, om eens wat foto's van jou en je Pinarello te zien. Erg mooie fiets, dat moet gezegd! (en dus niets te budget-fietsje...) En ik neem de pet diep af als je met >35 gr nog een serieuze berg gaat beklimmen, zeker op jouw leeftijd. Misschien kunnen je 'digitale' zonen je eens leren hoe je je foto's op het net zet, dan kunnen wij er vaker van meegenieten

Ach, vergeleken met wat ik hier af en toe voorbij zie schuiven dan is mijn Pina tje modaal.Bewust gekozen voor wat zwaarder frame hoor. Tsjesses, wat was het heet die dag! Ik begon met mijn helm op maar halverwege moest ik die wel afzetten. Ik blies mijzelf bijkans op. Ja, ik zal wel eens vragen hoe dat moet met die foto's. Deze winter zal ik ook eens een cursus gaan volgen voor digibeten op de PC! Verder moet ik nog een dig. camera aanschaffen. Heb mijn keuze al bijna bepaald. Bedankt voor je positieve woorden en waardering.

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 29 aug 2006 23:47

Quoten: Origineel geplaatst door Nils op 29 Augustus 2006

@ Trudie en nly Campa: Ik vind dat een prima idee! Zoals jullie weten ben ik wat fiets snelheid betreft niet in jullie "league" maar als je tussen de 25/30 km per uur fietst dan houd ik dat wel bij. Er zijn hier behoorlijk wat leuke tochten te maken. Langs de Oude Maas naar Rhoon. Of:Naar de Moerdijkbrug en dan door N.Brabant  via Willemstad en de Heinenoordtunnel naar HIA. Of door de Biesbosch en een stukje Alblasserwaard. Ook een leuke tocht is langs Kinderdijk een rondje Alblasserwaard. Kortom, er is fietsgelegenheid voldoende. Nu het weer nog !

Helemaal mee eens!! Mooi tochtje, ik ga de andere kant op via willemstad naar de eilanden .... of richting dordt en dan de moerdijkbrug terug ....  het is daar heerlijk fietsen weinig wegverkeer ... en lange stukken echt helemaal stil!!!

Hoi, Nils, waar kom jij vandaan? Dort en omstreken? Voorlopig kunnen we beter gaan waterfietsen.  En, ja, er is hier behoorlijk wat fietspad en ook door rustige stukken waar weinig of geen auto's rijden. Zodra de zon weer eens komt zullen we een afspraak maken.
C U !

trudie
Forum-lid

trudie 29 aug 2006 23:55

Vanuit Zoetermeer is dit een van mijn favoriete routes. We hebben elk jaar een clubtocht van 150 km. die kant op. Dit jaar was ik helaas ziek

Laat echter één ding duidelijk zijn....als we door de Heinenoordtunnel gaan dan neem ik NIET de tractorbuis, daar heb ik slechte herinneringen aan. Ik doe gewoon de fietsbuis.

En dan nog iets Marconi, je schrijft ergens anders dat je een veteraan bent met vet-er-aan. Nu heb ik die foto's eens goed bekeken, maar ik zie niks hoor. Of heb je speciaal voor de foto's je buik ingehouden.

Edit: na maandag schijnt het droger te worden (laat dat nu mijn eerste vakantieweek zijn) Maar... eerst zien, dan geloven!

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 30 aug 2006 13:39

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 29 Augustus 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Nils op 29 Augustus 2006

Hoi, Nils, waar kom jij vandaan? Dort en omstreken? Voorlopig kunnen we beter gaan waterfietsen.  En, ja, er is hier behoorlijk wat fietspad en ook door rustige stukken waar weinig of geen auto's rijden. Zodra de zon weer eens komt zullen we een afspraak maken.
C U !

Ik kom uit zevenbergen ... de laatste tijd hebben we niet echt veek richting het noorden gefietst maar meer in de richting Breda en Belgie! Ook mooi en daar rijden iets meer collega's ..
zal voorlopig wel slecht blijven ... ben nu ook druk met de voetbal etc in het weekeind fietsen eigenlijk alleen zondag en anders zaterdag laat in de middag (maar na een wedstrijd voetbal gaat het toch iets minder ...  is meer uitfietsen
No I'm not big headed my head is just big

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 30 aug 2006 14:11

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 29 Augustus 2006

Vanuit Zoetermeer is dit een van mijn favoriete routes. We hebben elk jaar een clubtocht van 150 km. die kant op. Dit jaar was ik helaas ziek Laat echter één ding duidelijk zijn....als we door de Heinenoordtunnel gaan dan neem ik NIET de tractorbuis, daar heb ik slechte herinneringen aan. Ik doe gewoon de fietsbuis. En dan nog iets Marconi, je schrijft ergens anders dat je een veteraan bent met vet-er-aan. Nu heb ik die foto's eens goed bekeken, maar ik zie niks hoor. Of heb je speciaal voor de foto's je buik ingehouden. Edit: na maandag schijnt het droger te worden (laat dat nu mijn eerste vakantieweek zijn) Maar... eerst zien, dan geloven!

Nee, Trudie, ik neem die tractorbuis ook nooit. Mijn zonen wel maar ik zie vaak politie controleren en er worden nogal wat bekeuringen uitgedeeld. Ben er zelfs nog nooit doorgereden. Wel door die ijskoude fietstunnel. Brrrrrrrrrrrr!Nee, ik heb mijn buik niet speciaal ingehouden voor die foto's, maar toch heb ik veel te veel vet-er- aan! Het zit nog op de verkeerde plekken ook. Noem het maar buikspek!  Ik snoep te veel en te graag. Koekjes, speculaasjes, toetje na het eten. Moet dat echt gaan veranderen als ik wil afvallen.Wij zullen duimen voor volgende week. Pas de paraplui!

Plaats reactie