Bianchi
Post gewoon alleen even je binnenbeenlengte en je totale lengte, dat zijn ook de meest belangrijke!
En post verder gewoon ff het geometrie tabelletje van de 1885.
http://www.bianchi.it/en/technology/geo ... acing.aspx
Het zou namelijk zo maar kunnen dat je wel op een 59 cm zou kunnen. Persoonlijk vind ik een kleiner frame (net als jij) mooier.
En post verder gewoon ff het geometrie tabelletje van de 1885.
http://www.bianchi.it/en/technology/geo ... acing.aspx
Het zou namelijk zo maar kunnen dat je wel op een 59 cm zou kunnen. Persoonlijk vind ik een kleiner frame (net als jij) mooier.
= volgens mij dezelfde geometrie, laat anders dat plaatje achterwege en post gewoon je maten en je vraag.
Quoten: Origineel geplaatst door bianchi rider op 18 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door bianco op 17 Januari 2007
Mocht je voor het Arione zadel gaan, dan is deze variant misschien nog een idee:
Staat erg mooi bij dat zwarte frame...
opgelet hiermee als je een zwarte middenstreep wil op je zadel.
de arione die hier afgebeeld staat is de liquigas uitvoering. deze heb ik op mijn fiets en de lijn is niet zwart maar donker blauw... en op een zwart frame denk ik dat je het verschil wel degelijk gaat zien.
Oeps, ik dacht ook dat de middenstreep zwart was...Dat blauw zal inderdaad wel van de Liquigas kleuren komen.
Quoten: Origineel geplaatst door bianco op 17 Januari 2007
Mocht je voor het Arione zadel gaan, dan is deze variant misschien nog een idee:
Staat erg mooi bij dat zwarte frame...
opgelet hiermee als je een zwarte middenstreep wil op je zadel.
de arione die hier afgebeeld staat is de liquigas uitvoering. deze heb ik op mijn fiets en de lijn is niet zwart maar donker blauw... en op een zwart frame denk ik dat je het verschil wel degelijk gaat zien.
Oeps, ik dacht ook dat de middenstreep zwart was...Dat blauw zal inderdaad wel van de Liquigas kleuren komen.
-
- Forum-lid
je maakt oorlog door tom te steunen die arrogante hufter. Hahahaha
wel respect voor zijn rijden daar nie van.
Je moet doen wat voor jou het beste zit en wat je het mooiste vind. Als je nou shimano had laten monteren had je wel ruzie met me gehad. Welkom in de bianchi familia!
Je moet doen wat voor jou het beste zit en wat je het mooiste vind. Als je nou shimano had laten monteren had je wel ruzie met me gehad. Welkom in de bianchi familia!
Tom steunen?
Bettini is nogthans wereldkampioen hoor
En dat is nog altijd een Italiaan...
Bettini is nogthans wereldkampioen hoor
En dat is nog altijd een Italiaan...
-
- Forum-lid
jaja ik bedoel specialized slimmerik
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 19 Januari 2007
Om ruzie te voorkomen heb ik ook maar voor campa gekozen
Om ruzie te voorkomen heb ik ook maar voor campa gekozen
-
- Forum-lid
klasse jongen, uit de kunst!
Ook ik heb vandeweek een nieuwe Bianchi aangeschaft, bij Salden (goede service trouwens! Ik werd geholpen door ene Alain, die kundig en servicegericht was). Het is een 59cm frame, ik ben zelf 1,89m met een binnenbeenlengte van 90 cm. Voor mij is deze fietsmaat precies goed. Nu hou ik wel van een compacte fiets. De stuurhoogte gaat nog een stukje lager worden.
bianchi 1885, Centaur2007 met Campa carbon 2006 cranks, Zonda wielen, Deda Newton stuur, Deda Arima stuurpen, San Marco Ponza zadel (model 2007). Ik ben nog aan het kijken voor fatsoenlijke bidonhouders (Elite Patao?). Iemand tips waar je celeste bidonhouders zou kunnen vinden, zoals ook zitten op de fiets op de foto in het allereerste bericht van deze folder.
bianchi 1885, Centaur2007 met Campa carbon 2006 cranks, Zonda wielen, Deda Newton stuur, Deda Arima stuurpen, San Marco Ponza zadel (model 2007). Ik ben nog aan het kijken voor fatsoenlijke bidonhouders (Elite Patao?). Iemand tips waar je celeste bidonhouders zou kunnen vinden, zoals ook zitten op de fiets op de foto in het allereerste bericht van deze folder.
Mooie fiets man!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!