Andere sporten gedaan vandaag?
Donderdag voor eerst sinds lange tijd weer gaan spinnen....pfff....was een nieuwe instructrice die (denk ik) indruk wilde maken op de 10 toerfietsers van div. clubs uit de omgeving 

Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik ben op de fiets naar Cruquius gegaan, met de schaatsen in mijn rugtas, toen lekker wezen schaatsen en daar hoort koek en zopie bij, in ons geval warme chocomel met slagroom.
Echt reuze leuk zo dwars door Haarlem schaatsen en dan de stad weer uit.
Toch wat uurtjes gesport en nu zit ik suf op de bank met op mijn wangen zowaar een kleurtje van het mooie weer.

Echt reuze leuk zo dwars door Haarlem schaatsen en dan de stad weer uit.
Toch wat uurtjes gesport en nu zit ik suf op de bank met op mijn wangen zowaar een kleurtje van het mooie weer.

Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Goede voornemen van 2012: niet fietsen zo lang er geschaatst kan worden. Tot nu toe gelukt 
Vandaag maar weer 5 rondjes Schildmeer, goed voor 50 km. Misschien wat saai, rondjes rijden maar het rondje (10 km) is nog altijd in bijzonder goede staat, is perfect geveegd en je komt dus ook 5x langs je tas en dat vind ik toch ook wel heel praktisch. Bovendien is de omgeving gewoon prachtig.
Morgen voor het laatst die kant op

Vandaag maar weer 5 rondjes Schildmeer, goed voor 50 km. Misschien wat saai, rondjes rijden maar het rondje (10 km) is nog altijd in bijzonder goede staat, is perfect geveegd en je komt dus ook 5x langs je tas en dat vind ik toch ook wel heel praktisch. Bovendien is de omgeving gewoon prachtig.
Morgen voor het laatst die kant op

Weer gaan hardlopen vanmorgen.
Lekker frisse lucht in de longen gezogen en de neus weer eens flink leeggeblazen.
3x per week 7 km loopje met af en toe een wedstrijd (looptocht) van 10 km.
Nu na een maand of 4 lopen beginnen de knieen weer op te spelen.
Wordt tijd om weer te gaan fietsen.
Lekker frisse lucht in de longen gezogen en de neus weer eens flink leeggeblazen.
3x per week 7 km loopje met af en toe een wedstrijd (looptocht) van 10 km.
Nu na een maand of 4 lopen beginnen de knieen weer op te spelen.
Wordt tijd om weer te gaan fietsen.
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
3 rondjes Schildmeer, toen vond ik het te gevaarlijk worden door de sneeuw op de baan. Nu even uitbollen op de spinner!
Holland Venetie Tocht geschaatst vandaag. Deze stond nog niet op mijne Palmares.. totaal 74km vanaf opstap Zwartsluis. Sommige stukken best druk (Blokzijl en Giethoorn) en slechte stukken Ijs .. voor de rest een topdag.. Schaatsen liggen inmiddels weer op zolder. 

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Als je wat later thuis komt is fietsen niet altijd even handig. Daarom maar weer even een uurtje gaan draven. Ben ik deze winter voor het eerst mee begonnen en dat moet uiteindelijk leiden tot het lopen van een marathon.
Vandaag voor de 2e keer een 5km gelopen. Eerste poging ging onlangs in 24:15 en vandaag kwam ik uit op 23:27. Was ik erg content mee zeker omdat ik een mooi constant tempo loop. Daar kan ik mee vooruit. Komende weken de intervals langzaam groter maken om over een tijdje een 10km te gaan doen.
Vandaag voor de 2e keer een 5km gelopen. Eerste poging ging onlangs in 24:15 en vandaag kwam ik uit op 23:27. Was ik erg content mee zeker omdat ik een mooi constant tempo loop. Daar kan ik mee vooruit. Komende weken de intervals langzaam groter maken om over een tijdje een 10km te gaan doen.
-
- Forum-lid
Je kan zien dat het de laatste tijd prima fietsweer is. Druk hier in dit topic!
Vandaag aan het eind van de middag nog even een goed uurtje drafsport gedaan in het Corversbos en Spanderswoud dat hier om de hoek ligt. Lekker rustig in het bos, Blaudzun op de mp3 speler en dan tegen de ondergaande zon vlak langs een hert lopen. Ja, dat kan ik wel waarderen. Volgende keer ook met lopen dus maar de camera mee.

Precies 12 kilometer dus mijn arbeid voor vandaag zit er wel weer op.

Vandaag aan het eind van de middag nog even een goed uurtje drafsport gedaan in het Corversbos en Spanderswoud dat hier om de hoek ligt. Lekker rustig in het bos, Blaudzun op de mp3 speler en dan tegen de ondergaande zon vlak langs een hert lopen. Ja, dat kan ik wel waarderen. Volgende keer ook met lopen dus maar de camera mee.

Precies 12 kilometer dus mijn arbeid voor vandaag zit er wel weer op.