Tour de France 2012
Voor Rabo wel LL Sanchez, idd geen Nederlander maar je kunt ook op alle slakken zout leggentimo2.0 schreef:Pffff, 25 man ontsnapt en geen enkele Nederlander van Rabo, Vacansoleil of Argos is mee. Zucht.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Het is een bergetappe met een col van de buitencategorie. Als Kroon die etappe wint is het een blamage voor het complete wielrennen (dus niet alleen het Nederlandse)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Nee, toevallig is Kroon wel een aantal keren gevallen met direct uitvallen als gevolg en niet met 2 weken klagen en slecht rijden. En volgens hij nu net een renner die wegging bij Rabo omdat hij het totaal niet eens was met de tactiek. (won toch een touretappe en semi klassiekers dus zo slecht is hij niet)litespeed schreef:Speaking of Kroon. Is hij ooit afgezeken vanwege het vele vallen? Die ligt er toch vaker bij dan Gesink. Althans, in mijn beleving...
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid
Da's geen verplichting.
Hij is dan ook nooit klassementsrenner geweest. Er zijn zat jaren geweest dat hij van de AGR tot aan LBL niet bijzonders liet zien, hoor.ericpeters schreef:Nee, toevallig is Kroon wel een aantal keren gevallen met direct uitvallen als gevolg en niet met 2 weken klagen en slecht rijden. En volgens hij nu net een renner die wegging bij Rabo omdat hij het totaal niet eens was met de tactiek. (won toch een touretappe en semi klassiekers dus zo slecht is hij niet)litespeed schreef:Speaking of Kroon. Is hij ooit afgezeken vanwege het vele vallen? Die ligt er toch vaker bij dan Gesink. Althans, in mijn beleving...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zijn palmares steekt - na een veel langere loopbaan - schril af bij die van Gesink. Kroon is de renner die na lekrijden of een ploegmaat die in de kopgroep zat altijd over superbenen zei te beschikken. Verder weinig van die benen gezien.
Hij had het over tactiek, maar merkte gewoon dat hij met Dekker/Boogerd/Freire geen kans kreeg en met de groei van T. Dekker en aankomende talenten als Gesink dat ook nooit meer ging winnen intern.