Cervélo
Prachtige fiets ,
Persoonlijk is het niet mijn smaak ,maar ik kan me voorstellen dat je hem prachtig vind. De groep die je erop monteerd is wel geweldig. Ook de wielen zijn mooi.
Affin al met al gewoon een prachtige fiets waar je veel plezier van kan hebben.
Greetz Rene
Persoonlijk is het niet mijn smaak ,maar ik kan me voorstellen dat je hem prachtig vind. De groep die je erop monteerd is wel geweldig. Ook de wielen zijn mooi.
Affin al met al gewoon een prachtige fiets waar je veel plezier van kan hebben.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
@Arnoud, knap frame !
Op de foto's van je frame zonder cranckstel zie je duidelijk dat de zadelbuis (center) niet door het center van het bracket gaat, het bracket zit als het ware achter de zadelbuis. Heb je dan geen "extra setback" zadelpen nodig ?
Op de foto's van je frame zonder cranckstel zie je duidelijk dat de zadelbuis (center) niet door het center van het bracket gaat, het bracket zit als het ware achter de zadelbuis. Heb je dan geen "extra setback" zadelpen nodig ?
Motta
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 30 Januari 2007
@Arnoud, knap frame ! Op de foto's van je frame zonder cranckstel zie je duidelijk dat de zadelbuis (center) niet door het center van het bracket gaat, het bracket zit als het ware achter de zadelbuis. Heb je dan geen "extra setback" zadelpen nodig ?
De zitbuis loopt eigenlijk ietsje schuiner weg, zodat je t.o.v. het bracket wel de 73 graden hebt t.o.v. bovenkant zitbuis.
@Arnoud, knap frame ! Op de foto's van je frame zonder cranckstel zie je duidelijk dat de zadelbuis (center) niet door het center van het bracket gaat, het bracket zit als het ware achter de zadelbuis. Heb je dan geen "extra setback" zadelpen nodig ?
De zitbuis loopt eigenlijk ietsje schuiner weg, zodat je t.o.v. het bracket wel de 73 graden hebt t.o.v. bovenkant zitbuis.
Quote: Origineel geplaatst door Arnoud op 30 Januari 2007
En wel ja, nog een stap verder (duidelijk genoeg dat ik er blij mee ben.....)
Ik vind alleen die spaakmagneet zo fout he.. kun je daar geen tune of zon ander klein ding op die spaak plakken?
En wel ja, nog een stap verder (duidelijk genoeg dat ik er blij mee ben.....)
Ik vind alleen die spaakmagneet zo fout he.. kun je daar geen tune of zon ander klein ding op die spaak plakken?
Science of Performance!
He Daveke, goed idee. De fiets is nog wel even een "work in progress", maar dit zal er nog wel eens onderdeel van uit kunnen gaan maken.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik begin met zwart
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;