Vandaag gefietst in 2012
Hier dik 2 uur met compleet blauwe lucht gereden.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Met twee oud collega's een lekker rondje van 85 km gefietst. Exact 1 regendruppel gevoeld. verder zelfs nog in zon gefietst, dusdanig dat er op mijn rooie kop een witte zonnebril te zien is, daar is bij mij maar weinig zon voor nodig, maar toch.
Filmpje i.p.v. foto's
http://youtu.be/ZMnhfbWtKdk" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje i.p.v. foto's
http://youtu.be/ZMnhfbWtKdk" onclick="window.open(this.href);return false;
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Proficiat en weer mooie foto's (uit een erg mooi gebied...). Ik moet nog wel even wennen aan je nieuwe Avatar ..jeroen. schreef:Voor het eerst dit jaar de 150km
Doetinchem-Doesburg-Dieren-Hoenderloo-Kootwijk-Harskamp-Ede-Arnhem-Velp-Posbank-Velp-Giesbeek-Doesburg-Doetinchem...
60 x Ventoux
Merci! Ik was even bezig met wat nieuws, inmiddels aangepast : -)legrimpeur schreef:Proficiat en weer mooie foto's (uit een erg mooi gebied...). Ik moet nog wel even wennen aan je nieuwe Avatar ..jeroen. schreef:Voor het eerst dit jaar de 150km
Doetinchem-Doesburg-Dieren-Hoenderloo-Kootwijk-Harskamp-Ede-Arnhem-Velp-Posbank-Velp-Giesbeek-Doesburg-Doetinchem...
Het was zo'n dag dat je de hele dag op de buienradar aan het kijken bent, op zoek naar die paar droge uren. Om half 4 had ik er genoeg van. Regenjas aangetrokken, winterfiets gepakt en bollen maar. In totaal 2 buien over me heen gekregen, wat me nog meeviel. Regen of geen regen, deze dwangneuroot moest en zou het weekdoel van 250 km halen. Dat lukte ook, kwam uit op 82 km.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb mijn weekenddoel van 200 niet gehaald. Kon mij er niet toe zetten en vandaag wilde lijf ook niet . Volgend weekend beter!
Less is bore
Vandaag de Honderd Duizend klimrit gereden van de de Pedaleurs Malden. Meegereden in de snelle groep olv 'de vliegende tandarts' Dr Sjoerd. In totaal 151km weggetrapt in 5 uurtjes. Één klein regenbuitje voor de rest ging het super vandaag. Een mooie training in voorbereiding op de 'La Marmotte'
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Regenjasje in de achterzak en gaan.
Groningen - Hoogkerk - Peize - Donderen - Zeijen - Huis ter Heide - Veenhuizen - Een - Westervelde - Norg - Althena - Peize - Hoogkerk - Groningen.
Eén bui over me heen gekregen, viel me alles mee. Goed voor 81 km met 29.5 km/uur (inclusief in- en uitbollen, D1).
Groningen - Hoogkerk - Peize - Donderen - Zeijen - Huis ter Heide - Veenhuizen - Een - Westervelde - Norg - Althena - Peize - Hoogkerk - Groningen.
Eén bui over me heen gekregen, viel me alles mee. Goed voor 81 km met 29.5 km/uur (inclusief in- en uitbollen, D1).
Laatst gewijzigd door havana op 15 jun 2012 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.