Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
Het is ook hier gebeurd,twee maal, zowel zaterdag als zondag leeg voor gebruik terwijl ik zeker was dat ik hem goed lang had geladen.
Ik meende dat misschien mijn lader de geest had gegeven want ik had niet gecontroleerd of de bryton wel echt vol was.
Het vreemde is dat ik hem daarna met een andere lader heb geladen en het sindsdien niet meer is voorgekomen. Net weer terug en nog steeds volle bak.
Ik meende dat misschien mijn lader de geest had gegeven want ik had niet gecontroleerd of de bryton wel echt vol was.
Het vreemde is dat ik hem daarna met een andere lader heb geladen en het sindsdien niet meer is voorgekomen. Net weer terug en nog steeds volle bak.
Een officiele firmware update ????? Wie regelt wat ???????UniMatrixOne schreef:Als ik het door mij genoemde forum moet geloven krijgen we binnen 24 uur een oplossing...
http://www.bryton.co.za/forum/bryton-pr ... age-3#6294" onclick="window.open(this.href);return false;
Hi, I will provide a solution in the next 24hrs...
Gebeurde bij mij dus ook .......
![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Moest de boel resetten.
Nu lijkt alles ok.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- alliance_0
- Forum-lid
De Zuid Afrikaanse importeur van Bryton producten, die rechtstreeks contact heeft met Bryton.
Ik gebruik de bryton nu naar volle tevredenheid, echter 1 ding vind ik lastig. ( maar misschien is er een oplossing voor ).
Vaak als ik ga fietsen en een gpx rondje ga volgen zijn de eerste en laatste 5 km hetzelfde. Dit houdt wel in dat je op een gegeven moment links of rechts moet...., maar op de bryton is niet te zien welke kant je dan op moet. Als mijn rondje 'record' en ik kies de verkeerde kant ( oftewel ik probeer de ronde tegenovergesteld te fietsen) stopt hij op een gegeven moment met de blauwe lijn tekenen.
Is dit op te lossen?
Vaak als ik ga fietsen en een gpx rondje ga volgen zijn de eerste en laatste 5 km hetzelfde. Dit houdt wel in dat je op een gegeven moment links of rechts moet...., maar op de bryton is niet te zien welke kant je dan op moet. Als mijn rondje 'record' en ik kies de verkeerde kant ( oftewel ik probeer de ronde tegenovergesteld te fietsen) stopt hij op een gegeven moment met de blauwe lijn tekenen.
Is dit op te lossen?
Zo, zojuist Bryton Support gemaild met de vraag of zij iets in de software kunnen maken dat het zichtbaar wordt welke kant je opmoet als je op een kruispunt van je route komt... Ook direct het geval lege batterij bij ze neergelegd.
Zodra ik meer weet een update
Zodra ik meer weet een update
zo, net nog even contact gehad met bryton support over de Cycle rout maps. (aangezien het nu toch wel eind maart is
)
dit kreeg ik terug :
The Cycle route map will be released next week. Please check brytonsport.com for detail upgrade process.
Hope you enjoy with Bryton product.
Best Regards
Support Benelux
iig goed nieuws dus![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
dit kreeg ik terug :
The Cycle route map will be released next week. Please check brytonsport.com for detail upgrade process.
Hope you enjoy with Bryton product.
Best Regards
Support Benelux
iig goed nieuws dus
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Vanuit het eerder genoemde forum en topic:
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Klinkt dreigend: 'Recovery Tool'... Weet niet of ik het wel aandurfAnybody with this problem of the units powering on or off please mail me directly and I will send you the procedure and Recovery Tool.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Had op 17 maart de Bryton bij Conrad besteld. Was op dat moment niet meer voorradig, zou week 14 geleverd worden. Helaas, vandaag maar eens gebeld met Conrad en het product wordt niet meer geleverd. Was ook te mooi om waar te zijn voor € 159,-. Iemand nog een goede suggestie voor een verkoopadres?
ben ook wel benieuwd naar de procedure. heb ff gevraagd waarom die niet gewoon online beschikbaar komt.UniMatrixOne schreef:Vanuit het eerder genoemde forum en topic:
Klinkt dreigend: 'Recovery Tool'... Weet niet of ik het wel aandurfAnybody with this problem of the units powering on or off please mail me directly and I will send you the procedure and Recovery Tool.
@kogahans: balen, komen ze ook niet meer (voor die prijs) binnen bij Conrad?
@cornholio: de komst van die kaart (en de aanbieding van Conrad) trok me over de streep. in de loop van april werd mij toegezegd, volgende week klinkt nog beter
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl