Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
Vanavond om 19:00 uur vertrokken voor een rondje door Drenthe. Het was nog twintig graden, maar voor de zekerheid maar armstukken mee.
Via Rolde naar Borger en in de schemer door de Staatsbossen bij Gieten.
Via Rolde naar Borger en in de schemer door de Staatsbossen bij Gieten.
Uw gebeden zijn verhoorddaniel1975 schreef:Dat moet eind vd middag zijn geweest, want savonds trok het helemaal dicht. Nog wel een rondje Vliet gefietst, koelde wel hard af naar 12gr
Hopelijk vandaag omgekeerd en bewolkte ochted en zonnige avond!!
Super weertje vandaag, ook om een trainingskoersje te rijden (en daarna nog wat bij te trainen).
Gisterenmiddag heerlijk enkele uren gefietst rondom Valkenswaard (nl)-Lommel (be), wat een genot bij zo'n weer. Helaas wel aftersun nodig voor de rood verbrande delen. Volgende keer toch maar insmeren
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Vandaag mijn laatste trainings ochtend met de Fiets Fit cursus. Ik vond het erg leuk en zeker geslaagd. Heel leerzaam voor beginnende knuppels. Ben tevreden over de instructeur, de sfeer in de groep (bikkels!, gewoon doortrainen met -2 graden en windkracht 6) en behalve de bochten heb ik geloof ik ook wel wat vooruitgang geboekt. De rest gaat best ok, alleen bochten is zo ernstig, ik was de enige met terreinrijden in het programma.
Ik begin zelfs te geloven dat ik misschien wel een evenwichtsstoornis heb ofzo.
Daarna naar huis gefietst met een van de andere cursisten en de voorzitster van TC de Mol. Alles bij elkaar 43 km, maar het was voornamelijk oefenen.
Als deelnemer kreeg ik twee keer een nieuwsbrief van Fiets Fit. Oa, met een aankondiging van een "7e Fiets Fit" dag. Je kon je op geven voor "race clinic met een bekende renner". Dat lijkt me enorm spannend, ben benieuwd wie het is. Bochten snij ik wel af.
Ik begin zelfs te geloven dat ik misschien wel een evenwichtsstoornis heb ofzo.
Daarna naar huis gefietst met een van de andere cursisten en de voorzitster van TC de Mol. Alles bij elkaar 43 km, maar het was voornamelijk oefenen.
Als deelnemer kreeg ik twee keer een nieuwsbrief van Fiets Fit. Oa, met een aankondiging van een "7e Fiets Fit" dag. Je kon je op geven voor "race clinic met een bekende renner". Dat lijkt me enorm spannend, ben benieuwd wie het is. Bochten snij ik wel af.
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik heb vandaag de Reichswaldtour vanuit Zevenaar gereden, samen met een fietsmaat. In totaal kwamen we op 173km in net geen 6 uur. De omstandigheden waren oke, maar het was zeker vanochtend bij de start om 8 uur nog best fris te noemen.
We hebben prima gefietst, alleen de kwaliteit van de Duitse wegen laat soms wel te wensen over, al hadden we dat natuurlijk wel verwacht. Qua route vond ik het wel leuk weer eens ergens anders hoogtemeters te maken dan op de Veluwe.
Wat wij echter jammer vonden was de verdeling van de 'controle' posten: km 30, 55, 136, 151. Dit had natuurlijk te maken met de kortere afstanden, maar van km 55 naar 136 was toch wel een best stuk te noemen. Nu ben ik niet iemand die bij een stop uitgebreid de tijd neemt voor koffie en gebak, maar het is altijd wel een fijn punt om even wat te eten en even de spanning van de benen te halen.
In ieder geval is de 1e stempel voor het klimmersbrevet binnen
We hebben prima gefietst, alleen de kwaliteit van de Duitse wegen laat soms wel te wensen over, al hadden we dat natuurlijk wel verwacht. Qua route vond ik het wel leuk weer eens ergens anders hoogtemeters te maken dan op de Veluwe.
Wat wij echter jammer vonden was de verdeling van de 'controle' posten: km 30, 55, 136, 151. Dit had natuurlijk te maken met de kortere afstanden, maar van km 55 naar 136 was toch wel een best stuk te noemen. Nu ben ik niet iemand die bij een stop uitgebreid de tijd neemt voor koffie en gebak, maar het is altijd wel een fijn punt om even wat te eten en even de spanning van de benen te halen.
In ieder geval is de 1e stempel voor het klimmersbrevet binnen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Wij zijn alvast in oranje!
Mooi weer, maar niet warmer dan 7 graden en een koude noordoostenwind.
Mooi weer, maar niet warmer dan 7 graden en een koude noordoostenwind.
- plantagenet
- Forum-lid
Eind van de middag nog opgestapt voor een klein rondje van 42 km. Eerste stuk noordwaards met een stevige N4 wind, maar terug lekker in de rug. Nog wel de (dunne) handschoenen aan, want warm is anders.....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
gister en vandaag Woonwerk 20 heen en weer terug ook Dus 2 x 40 km
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX