Ik bedoel maar..daniel1975 schreef:En als Sky dat doet vinden we er niks aandickygiovanni schreef:De knecht die fluitend met de grote mannen bergop rijdt, Mooi dat dat kan!
Wielerseizoen 2013
-
- Forum-lid
Gelukkig heeft Mollema 20 sec straf aan zijn broek!
Unfortunately the Dutch climber got a 20 seconds penalty after the stage since he had gotten a bottle of water from his team car within the last 20 km. Mollema is now 34 seconds after Cameron Meyer in the GC and that means he needs to attack more the up-coming days.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Lieve UCI,
Ik zie dat u in de Tour de Suisse experimenteert met een finish op een later tijdstip (tussen 18 en 19u, te zien op Canvas), zodat wij geïnteresseerden ook eens uw prachtige wedstrijden doordeweeks live kunnen volgen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn dit nu EINDELIJK EENS BIJ DE TOUR DE FRANCE te doen?
gr, ponsteen
cc naar de Tour organisator ASO natuurlijk...
Ik zie dat u in de Tour de Suisse experimenteert met een finish op een later tijdstip (tussen 18 en 19u, te zien op Canvas), zodat wij geïnteresseerden ook eens uw prachtige wedstrijden doordeweeks live kunnen volgen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn dit nu EINDELIJK EENS BIJ DE TOUR DE FRANCE te doen?
gr, ponsteen
cc naar de Tour organisator ASO natuurlijk...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zat Mollema achter die valpartij op dat smalle weggetje? Ik viel er toen net ff in.
Zag wel een Mollema die volgas vocht om tijd terug te pakken.
Less is bore
Het was niet op beeld te zien wat er nu precies gebeurde. Waarschijnlijk reden Kreuziger, Sagan en Frank gewoon weg, waarna alleen Rui Costa er bij kon komen. Het gebeurde op een stuk afdaling waar de weg smal en nat was, waardoor een slechte daler op een vierde plek de boel kon ophouden. Alleen Rui Costa kon hem passeren.
Scarponi viel op een moment dat de eerste vier al lang weg waren. En Mollema zat ergens in die groep. Wellicht zijn ze een beetje opgehouden, maar dat denk ik niet.
Scarponi viel op een moment dat de eerste vier al lang weg waren. En Mollema zat ergens in die groep. Wellicht zijn ze een beetje opgehouden, maar dat denk ik niet.
Kan alleen de laatste KM's vinden op youtube, daar nemen de commentators nog wel de pet af voor Mollema omdat ie het gat niet te groot heeft laten worden en hij in zijn eentje er nog wat tijd af heeft gehaald. Maar hoe of wat krijg ik er niet echt van mee.
Mollema zat op de laatste klim net iets te veel van achteren, waardoor hij niet bij de voorste kon beginnen aan de afdaling. De voorste vier namen hadden al snel een klein gaatje, door de valpartij van Scarponi was dat gaatje niet meer te overbruggen. Op het moment dat Mollema de langzamere dalers eindelijk voorbij kon, waren de voorste vier al lang en breed gevlogen. Jammer, want hij reed net zo hard naar beneden als de eerste vier.
Nog niet echt heel duidelijk maar het geeft een indruk.daniel1975 schreef:Zat Mollema achter die valpartij op dat smalle weggetje? Ik viel er toen net ff in.
http://cyclingtv.neulion.com/cycling/co ... =7&id=2736
Vechtlust kun je Mollema in ieder geval niet ontzeggen. Simpele zege van Sagan trouwens al beweert hij zelf dat hij het knap lastig had.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
U roept, wij draaien: http://www.nusport.nl/wielrennen/349878 ... -tour.htmldaniel1975 schreef:gaaap......krijgen we nu na 7 jaar verzieken door LA&co nu 7 jaar Sky?
7 vette jaren, 7 magere jaren.... Hopelijk loopt ie nog tegen de lamp.mda1 schreef:U roept, wij draaien: http://www.nusport.nl/wielrennen/349878 ... -tour.htmldaniel1975 schreef:gaaap......krijgen we nu na 7 jaar verzieken door LA&co nu 7 jaar Sky?