Garmin Edge 800 topic deel 2
Vraagje: waar vind ik de powermeter velden op de Garmin800?
Sinds anderhalve week bezit ik de powernap G3 wielen. Na heel wat gepruts en software updates heb ik die eindelijk gepaird met de garmin 800. Moeilijkste klusje achter de rug dacht ik.. maar.. Nu kan ik op de Garmin800 geen velden vinden om powermeterdata op af te lezen. Ik zal wel iets heel doms over het hoofd zien. Onder de hoofdcategorieen staan nu cadans/calorieen/koers/afstand/hoogte/algemeen/hartslag/navigatie/voeding/snelheid/timer/workouts. Maar dus nergens power/ vermogen of wat dan ook.
Wie heeft de gouden tip?
(Uiteraard is Garmin800 gewoon up-to-date)
Sinds anderhalve week bezit ik de powernap G3 wielen. Na heel wat gepruts en software updates heb ik die eindelijk gepaird met de garmin 800. Moeilijkste klusje achter de rug dacht ik.. maar.. Nu kan ik op de Garmin800 geen velden vinden om powermeterdata op af te lezen. Ik zal wel iets heel doms over het hoofd zien. Onder de hoofdcategorieen staan nu cadans/calorieen/koers/afstand/hoogte/algemeen/hartslag/navigatie/voeding/snelheid/timer/workouts. Maar dus nergens power/ vermogen of wat dan ook.
Wie heeft de gouden tip?
(Uiteraard is Garmin800 gewoon up-to-date)
Onder voeding dacht ik.
Het ligt niet aan jou, maar aan Garmin. Welke idioot haalt het in zn hoofd om vermogen onder voeding te scharen? Veel plezier met je nieuwe speeltje
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kwestie van niet de standaard mount gebruiken. Met een K-edge of een Barfly verlies je je device echt niet.
Ik heb dit bij een fietsmaat zien gebeuren in het bos, helaas nooit terug kunnen vinden. Inderdaad gebeurt met de standaard mount.
Mijn eigen Edge zeker ik op de mtb als volgt.
Makkelijk los/vast te koppelen, geen gepiel aan de edge zelf. Gewoon een extra hoesje kopen en een koordje voorzien van een klik verbinding.
Ga ik nu door naar de finale ronde, Erland, oh nee Erlynne
Mijn eigen Edge zeker ik op de mtb als volgt.
Makkelijk los/vast te koppelen, geen gepiel aan de edge zelf. Gewoon een extra hoesje kopen en een koordje voorzien van een klik verbinding.
Ga ik nu door naar de finale ronde, Erland, oh nee Erlynne
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!