Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Vorige week had ik een route (bestaand GPX-bestand van een tourtocht) op de Garmin Edge 1000 geplaatst om deze te gaan fietsen. Echter navigeert de garmin vaak buiten de route om waardoor je regelmatig van de route af gaat en afsnijdt. Moet ik ergens een instelling aanpassen zodat de Garmin de route precies volgt en navigeert?
De Garmin Edge 1000 bevat een City Navigator Map van 2015 en de laatste firmware.
De Garmin Edge 1000 bevat een City Navigator Map van 2015 en de laatste firmware.
Aanwijzingen uitzetten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is al tot in den treure herhaalt.lochtejans schreef:Vorige week had ik een route (bestaand GPX-bestand van een tourtocht) op de Garmin Edge 1000 geplaatst om deze te gaan fietsen. Echter navigeert de garmin vaak buiten de route om waardoor je regelmatig van de route af gaat en afsnijdt. Moet ik ergens een instelling aanpassen zodat de Garmin de route precies volgt en navigeert?
Een route downloaden en narijden werkt niet altijd feilloos.
Route downloaden, overtrekken in mapsource ( op dezelfde kaart als op je toestel) en deze Nagetekende route overbrengen op je toestel.
Er zijn altijd mensen die denken dat een shortcut ook werkt.
Nee dus, niet altijd
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Uh bij mij doet ie dat gewoon hoor. Zie nu netjes in het scherm dat ie 100% is. Weet niet of het uitmaakt of je de Garmin uitzet of in slaap doet? Als ik gefietst hebt en de rit is geupload, zet ik m altijd expliciet uit.
Kan iemand mij helpen hoe ik de nieuwe kaart update kan downloaden? Ik heb een Mac en na het downloaden krijg ik steeds de melding dat er een "fout is opgetreden tijdens het installeren van de update".
Heeft dit met het interne geheugen te maken of met de Mac?
Heeft dit met het interne geheugen te maken of met de Mac?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein