Kortingscodes
De strava challenges en kortingen waren pas iets van de laatste maanden volgens mij.
Maar kortingen zijn iets wat ze zo ongever continu doen, soms even 1 of 2 maandjes wachten.
Zat gisteren te kijken, maar zelfs zonder korting zijn de dura ace pedalen zo ongeveer beste prijs.
Dus nog maar even wachten tot de code komt.
Maar kortingen zijn iets wat ze zo ongever continu doen, soms even 1 of 2 maandjes wachten.
Zat gisteren te kijken, maar zelfs zonder korting zijn de dura ace pedalen zo ongeveer beste prijs.
Dus nog maar even wachten tot de code komt.
-
- Forum-lid
Zijn er nog mensen die een Futurum code hebben en/of van 12GObiking?
Ik moet 2 grote aankopen doen
Ik moet 2 grote aankopen doen
-
- Forum-lid
FuturumShop 20€ boven aankoop van €99 geldig t/m 31-12: FT4S-aS6qt
Iemand heeft hem gebruikt, maar niet bedankt.Donpablopicco schreef: ↑29 dec 2020 19:26 FuturumShop 20€ boven aankoop van €99 geldig t/m 31-12: FT4S-aS6qt
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- CampaYolo
- Forum-lid
Nou, die 20 euro korting via strava is makkelijk verdiend en nooit mis. Ik zat er op te wachten om een wielsetje te kopen.
Maar nu valt mij op dat de campagnolo zonda's van 375 naar 390 euro zijn gegaan.
Toeval? Of loopt futurumshop ons voor het lapje te houden?
Is iemand dit met andere producten opgevallen?
Die paar tientjes maaken procentueel niet uit op het jaarlijkse fietsbudget. Maar ik ben gewoon benieuwd.
Maar nu valt mij op dat de campagnolo zonda's van 375 naar 390 euro zijn gegaan.
Toeval? Of loopt futurumshop ons voor het lapje te houden?
Is iemand dit met andere producten opgevallen?
Die paar tientjes maaken procentueel niet uit op het jaarlijkse fietsbudget. Maar ik ben gewoon benieuwd.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid HC
Meestal is Futurum wel redelijk netjes qua prijzen, geen MediaMarkt praktijken. Kan me wel voorstellen dat ze dynamische prijzen hanteren, dus in lijn met de vraag/voorraad/concurrentie. Een mailtje sturen doet vaak wonderen bij Futurum.
Nou strijders, bij deze
Ik heb deze wonderen echt nog niet mogen meemaken.
Ondertussen bestel ik bij Mantel. (Te) snelle levering in België. Scherpe prijzen, meestal beter dan Futurum, zelfs met kortingsbon (echt speciale aanbiedingen uitgezonderd).