Garmin Edge 1030
Het is leuk dat je het profiel ziet; maar kon net iets beter door ook een schaal te geven op de hoogteverschillen
Het geeft geen antwoord of je volgend heuveltje nu 10 hoogtemeters is of 100hm. Je weet enkel of je bijna boven bent.
Ik kan bij de garmin edge 1030 onder de rubriek navigatie-kaart geen enkele keuze meer activeren. Vb bij kaart en orientaie staat er noor boven vast ingesteld en als ik dan koers boven selecteer blijft dit op noord boven staan. Idem zo ook bij de menu routebepaling kan ik wel de keuze's maken maar deze blijven dan ongewijzigd. Nog iemand deze problemen en hoe kan ik dat verhelpen
2 weken geleden door een garantie claim (batterij wilde niet meer opladen) een refurbished 1030 gekregen.
Die wil nu AF EN TOE alleen maar aangaan als ik de aan/uit knop 10 sec ingedrukt houd, wat betekent dat je de boel reset.....
Wat zouden jullie doen ? Zo laten of opnieuw een claim indienen ?
Die wil nu AF EN TOE alleen maar aangaan als ik de aan/uit knop 10 sec ingedrukt houd, wat betekent dat je de boel reset.....
Wat zouden jullie doen ? Zo laten of opnieuw een claim indienen ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
@Walter. nou idd pffff
Ondertussen nw claim gemaakt .......Waarom sturen ze dan ook niet "gwn" een nieuwe ????
Waarschijnlijk had de vorige gebruiker hetzelfde probleem dat ik nu ervaar !!
Ondertussen nw claim gemaakt .......Waarom sturen ze dan ook niet "gwn" een nieuwe ????
Waarschijnlijk had de vorige gebruiker hetzelfde probleem dat ik nu ervaar !!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez
Ik zag niet de 'af en toe' staan.
Dat klinkt eerder als een softwarefout.
Vind je meldingen van andere gebruikers met dit probleem.
Maar ik zou toch doorzetten en een nieuwe vragen. Je hebt in theorie garantie op de reparatie.
Walter
Dat klinkt eerder als een softwarefout.
Vind je meldingen van andere gebruikers met dit probleem.
Maar ik zou toch doorzetten en een nieuwe vragen. Je hebt in theorie garantie op de reparatie.
Walter
bij activiteitsprofiel: wielrennen. Maar intussen heb ik het opgelost , wel de harde manier moeten gebruiken , Systeem , herstel toestel en nadien kon ik ik het weer instellen. Ik koppel nooit meer met garmin connect , altijd problemen nadien en instellingen die gewijzigd dan