Het grote domme vragen topic
Sommige kledingzaken/-merken leveren hun boxershorts in stevige plastic hoesjes, met een Ziplock-sluiting. Deze gebruik ik graag voor dit doel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ik naar jouw avatar kijk denk ik ineens aan ziplocks ter grootte van een komo-zak
Less is bore
Heb ik ook. En sindsdien is mijn leren portemonnee werkloos geraakt. Dat dingetje van Rapha functioneert ook uitstekend als gewone dagelijkse portemonnee. Ook superhandig om altijd een paar bandenlichters bij je te hebben
Ik heb trouwens nog een code voor gratis verzenden bij Rapha. Hoef je geen 100 euro vol te maken. Je mag me PM'en.
Bijnadaniel1975 schreef: ↑24 feb 2019 09:22 Als ik naar jouw avatar kijk denk ik ineens aan ziplocks ter grootte van een komo-zak
Maar er moet wel een One+6 in, en dan vallen veel mooie oplossingen, zoals die van Rapha en Lezyne, al af.
Mooi item, precies wat ik zoekuser43974 schreef: ↑23 feb 2019 20:20 Iets goedkoper dan die van rapha: https://www.mantel.com/lezyne-caddy-sac ... gJvDPD_BwE
Ik heb deze overgenomen van Hanz Bé en bevalt prima .Martin78 schreef: ↑25 feb 2019 11:40Mooi item, precies wat ik zoekuser43974 schreef: ↑23 feb 2019 20:20 Iets goedkoper dan die van rapha: https://www.mantel.com/lezyne-caddy-sac ... gJvDPD_BwE
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Had ik vroeger, was enorm handig. Jammer genoeg zijn er niet zoveel meer beschikbaar, en al helemaal geen die aan mijn criteria voldoen (Android One, goede batterij en niet te duur)
Ik gebruik nu een neopreen zakje van eBay voor mijn Nokia 6, werkt perfect en kostte maar een paar euro (voordien gebruikt ik een hersluitbaar plastic zakje, dat ging ook ok)
Ik gebruik nu een neopreen zakje van eBay voor mijn Nokia 6, werkt perfect en kostte maar een paar euro (voordien gebruikt ik een hersluitbaar plastic zakje, dat ging ook ok)