iQ2 vermogensmeter
Heeft ie nou serieus zijn privacy zone niet aan staan op strava?.... Halve wereld zoekt hem.
w00t! Bericht gekregen dat iq2 gaat beginnen met pedalen uitleveren!
Ik pak de popcorn er weer bij.
Ik pak de popcorn er weer bij.
In mijn mailtje stond augustus 2023.
Mensen moeten eerst even wat geld achterlaten op de website graag. Kunnen we de kerstdagen in gaan.
Mensen moeten eerst even wat geld achterlaten op de website graag. Kunnen we de kerstdagen in gaan.
-
- Forum-lid HC
Yep, eerst krijgen diegene die nu online kopen de eerste pedalen. Ze hebben nu een liquiditeit probleem namelijk.
Om dat op te lossen kun je als backer wel alvast een set aero caps aanschaffen voor je pedalen.
Ik droom wel weer verder
Om dat op te lossen kun je als backer wel alvast een set aero caps aanschaffen voor je pedalen.
Ik droom wel weer verder
Dit is wat die bij mij zegt (niet besteld, maar op de aankooppagina):
Shipping schedule: 60pc dec '22, 150pc jan '23, 500pc feb '23
Geen idee hoeveel mensen er nog zitten te wachten.
Ik ben wel in de race voor een powermeter, maarja ... ik geef liever wat meer uit om daadwerkelijk ook wat in handen te krijgen.
Het verbaasd me dat er uberhaupt weer een teken van leven is, want een tijd geleden was de website ook offline.
Shipping schedule: 60pc dec '22, 150pc jan '23, 500pc feb '23
Geen idee hoeveel mensen er nog zitten te wachten.
Ik ben wel in de race voor een powermeter, maarja ... ik geef liever wat meer uit om daadwerkelijk ook wat in handen te krijgen.
Het verbaasd me dat er uberhaupt weer een teken van leven is, want een tijd geleden was de website ook offline.
-
- Forum-lid HC
Ik zou toch echt eerst wachten tot ze daadwerkelijk gaan leveren, als je nu interesse hebt. Als de laatste informatie klopt, dan zou dat dus tegen het voorjaar zijn.
Maar eigenlijk geloof ik er nog steeds niets van en zou ik hier weg blijven als je geen backer via Kickstarter bent.
Maar eigenlijk geloof ik er nog steeds niets van en zou ik hier weg blijven als je geen backer via Kickstarter bent.