foto van je fiets
Nee dat hadden ze in "jouw" tijd natuurlijk ook nog niet:
En wees blij dat jij op je winterfiets dan nog meewarig wordt aangekeken...ik word gewoon straal genegeerd. Behalve door oude knarren die het wel tof vinden zo;n retrovehikel.
Nu weten we meteen wie hier de modepolitie denkt te zijn...
En wees blij dat jij op je winterfiets dan nog meewarig wordt aangekeken...ik word gewoon straal genegeerd. Behalve door oude knarren die het wel tof vinden zo;n retrovehikel.
Veni. Vidi. Fietsie.
Kees0251 is dan ook een uitzondering!Ernie C. schreef:Nu weten we meteen wie hier de modepolitie denkt te zijn...
En @Codex, dat onder de 30 kun je dus ook vergeten...
Die Trek van Fietseric >is dat een Madonne of Domane.?
Mooie fiets hoor.Voor mijzelf veel te flitsend zoals ik al eerder heb opgemerkt over mijn voorkeuren van fietsen.Maar het belangrijkste is dat fietseric, er een goed en blij gevoel over heeft.En dat is hij zeker.
En TTT> die moet wat grutser(=trotser) zijn op haar Giant.
Dingen aan zadel of stuur storen me, zowel optisch als functioneel..
Gewoon een particuliere afwijking denk ik.
Die Giant bevalt me ook.
Functioneel, geen overbodige bling
Die Giant bevalt me ook.
Laatst gewijzigd door kees0251 op 12 feb 2014 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheap light strong, choose two
Dat ben ik ook...bovenstaande opmerking ging over mijn stalen ros...de woon-werk/boodschappen/ziekenbezoek en geocache-Gitane.codex schreef: En TTT> die moet wat grutser(=trotser) zijn op haar Giant.
Veni. Vidi. Fietsie.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
kees0251 schreef:Dingen aan zadel of stuur storen me, zowel optisch als functioneel..
Die Giant bevalt me ook.
Wat stoort een zadeltas fuctioneel? Niets dus. Cosmetisch is het niet het mooiste maar als ik moet kiezen tussen cosmetisch en functioneel dan weet ik het wel. Ik rijd alle cosmetische fietsers met panne zo voorbij
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock