foto van je fiets
- Supergrover
- Forum-lid HC
doe eens ff een foto van jouw ros, Kees....
Een zadeltas slingert en/of rammelt bij het aanzetten>niet acceptabel.zorroi schreef:kees0251 schreef:Dingen aan zadel of stuur storen me, zowel optisch als functioneel..
Gewoon een particuliere afwijking denk ik.
Die Giant bevalt me ook.
Functioneel, geen overbodige bling
Wat stoort een zadeltas fuctioneel? Niets dus. Cosmetisch is het niet het mooiste maar als ik moet kiezen tussen cosmetisch en functioneel dan weet ik het wel. Ik rijd alle cosmetische fietsers met panne zo voorbij
Alles wat ik nodig denk te hebben zit in een bidon of rugzak (van jack of shirt)
Hoezo keuze...
Panne is niet relevant, want heb ik vrijwel nooit en ik fix snel als het eens voorkomt.
Cheap light strong, choose two
Ik houd ook niet van teveel poespas aan mijn fiets... Tijdens mijn laatste ritje van 140km, de laatste zondag van januari was hij ook maximaal aangekleed. Erger gaat het niet worden. Pompje, 2 bidons, GPS en een ass-saver... Biba, gelletjes en reepjes gewoon in de achterzak...
Het is dat ik die ass-saver voor niets had gekregen bij de Egmond pier Egmond strandrace, anders had ik hem niet eens er op gehad.
Btw, ik heb toch ook wel een klein fietsje zo te zien... Die bidons lijken zo wel megagroot vanuit deze hoek en de vertekening van de lens....
Het is dat ik die ass-saver voor niets had gekregen bij de Egmond pier Egmond strandrace, anders had ik hem niet eens er op gehad.
Btw, ik heb toch ook wel een klein fietsje zo te zien... Die bidons lijken zo wel megagroot vanuit deze hoek en de vertekening van de lens....
Ja, dat zijn Specialized zijladers. Maar het is inderdaad krap in maat 47cm. Had eerst van die Tacx dingen, maar daarmee kon ik alleen 500ml bidons meenemen... Evengoed was het tobben een bidon er makkelijk in en uit te halen met dat Tacx ontwerp... Die Specialized dingen zijn ook niet alles, want ik moet altijd met mijn rechterhand de bidon pakken... En vind ze niet zo mooi eigenlijk zonder bidons...jsprbcn schreef:Zijn dat "zijladers" voor de bidon? Volgens mij kunnen die er nauwelijks uit lijkt het.
- thestudent
- Forum-lid HC
@suntoro.
Ik voorzie een nieuw forumtopic. "Wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen"
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Le Grimpeur
- Forum-lid
De doppen van de bidons passen (op de foto althans) wel mooi bij de blauwe naven .Suntoro schreef:
60 x Ventoux
Rammelende spullen op mijn fiets vind ik ook verschrikkelijk...ik kan dan niet normaal meer fietsen zonder steeds te willen controleren of er niet ergens iets los trilt of mijn achterwiel er ineens uit kan vallen. Ja dat is wel eens gebeurd...kees0251 schreef: Een zadeltas slingert en/of rammelt bij het aanzetten>niet acceptabel.
Ik ben inmiddels wel enorm benieuwd waar jij op rond fietst Kees... niet om er over te zeuren, maar ik wil het nu wel eens zien. Dus hup met die foto's. Ik denk een ontzettend spartaans klassiek frame met de decalls eraf gevijld voor extra minimalisme. Laat ons eens zien of ik geijk heb.
Dat wordt vroeger of later door de moderators gemerged met het Wat is fout en kan echt niet-topic wegens te grote overlap.thestudent schreef:@suntoro.
Veni. Vidi. Fietsie.
Leuke reacties en discussies hier.. heerlijk
waarom een zadeltas? ik heb liever mijn biba, bandenlichters, steelsleuteltjes onder mijn zadel hangen, op mijn rug zit het meer in de weg (zeker met ook eten e.d. erbij).
fietscomputer heb ik er niet op zitten, ik fiets liever zonder computer persoonlijk...
en over cosmetisch gesproken.. zo'n zadeltas is misschien niet mooi, maar een bochel op je rug staat ook erg vreemd hoor
waarom een zadeltas? ik heb liever mijn biba, bandenlichters, steelsleuteltjes onder mijn zadel hangen, op mijn rug zit het meer in de weg (zeker met ook eten e.d. erbij).
fietscomputer heb ik er niet op zitten, ik fiets liever zonder computer persoonlijk...
en over cosmetisch gesproken.. zo'n zadeltas is misschien niet mooi, maar een bochel op je rug staat ook erg vreemd hoor
Ik heb noch een zadeltas, noch een bochel.
Alle 1e hulp zit in een bidon.
Denk ik veel water nodig te hebben (komt weinig voor, ben geen man voor het hele lange werk) dan neem ik nog een weggooiflesje water mee naast de bidon.
Fietsen zonder computer kan heel verfrissend zijn, heb ik vorig jaar ook een paar maanden gedaan, maar nu in de winter wil ik m'n harslag laag houden dus zit ie er weer op.
(zit op een steun voor m'n stuur, veel prettiger om even een snelle blik te werpen)
Alle 1e hulp zit in een bidon.
Denk ik veel water nodig te hebben (komt weinig voor, ben geen man voor het hele lange werk) dan neem ik nog een weggooiflesje water mee naast de bidon.
Fietsen zonder computer kan heel verfrissend zijn, heb ik vorig jaar ook een paar maanden gedaan, maar nu in de winter wil ik m'n harslag laag houden dus zit ie er weer op.
(zit op een steun voor m'n stuur, veel prettiger om even een snelle blik te werpen)
Laatst gewijzigd door kees0251 op 13 feb 2014 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheap light strong, choose two