Pagina 542 van 1091

Geplaatst: 07 aug 2009 14:17
door roger
De fiets is pas vanaf maart dit jaar verzekerd bij assurance en getaxeerd op 9000€ indien de fiets total los verklaard wordt zal de dagwaarde hier niet veel onder liggen lijkt me.
Daarom moet ik even overleggen wat het beste te doen met mijn LBS,geloof maar dat het dik in orde komt en snel op een nieuw karretje zit.

edit;assurance betaalt de vervangingswaarde voor het materiaal

Geplaatst: 07 aug 2009 14:25
door amclassic-fan
Bottecchia schreef:Als de verzekering van de tegenpartij uitbetaalt. Krijg je dan niet gewoon de dagwaarde i.p.v. de nieuwprijs? Dat is namelijk het interessante aan het verhaal van Assurace. Die betalen de nieuwprijs.


Jaw je krijgt de dagwaarde, maar ze beginnen te rekenen bij de adviesprijs. Wel eens de adviesprijzen van Shimano of Campagnolo spullen gezien? Die ligt 1,5 tot 2x zo hoog als wat wij meestal betalen. Dus uiteindelijk is er zo'n groot verschil tussen adviesprijs en de inkoopsprijs van de FM dat zelfs bij een fiets die al een paar jaar oud is het altijd wel goed komt voor de ongelukkige die het ongeluk heeft gehad en de FM het ook niet voor niets hoeft te doen.

Geplaatst: 07 aug 2009 21:50
door demonsternaar
ten eerste beterschap. en hopen dat je meer geluk hebt met je nieuwe fiets
ik wist niet dat je een fiets ZO stuk kon krijgen
misschien wel iets voor deze vent kan hij zijn hart op halen Reparatie carbon frame's, velgen en onderdelen



Beschrijving Kaart


Heeft u een gescheurd carbon frame, een beschadigde velg of andere nare defecten aan uw carbon onderdelen. Deze zijn nagenoeg allemaal te repareren met behoud van stijfheid en rijeigenschappen. Van doorgeremde velgen tot een compleet weggeslagen achterbrug, alles is weer te maken. En wat houdt u nu eigenlijk tegen, aan een kapot frame heeft u toch ook niets? De prijzen zijn slechts een fractie van de nieuwwaarde van het frame. Een breuk in een achtervork kan vanaf 90 Euro al gerepareerd worden, met garantie op de gerepareerde plek!
Ook voor laswerkzaamheden aan uw stalen, aluminium of scandium racer of mtb kunt u bij mij terecht.

Heeft u na een valpartij of aanrijding vragen over de betrouwbaarheid van uw frame of onderdelen? Ook hier kan ik u, na inspectie een goed en gedegen
antwoord op geven.

dit is een advertentie op marktplaats

lijkt me wel een uitdaging voor hem ;)

Geplaatst: 07 aug 2009 22:00
door m@ve
Holly F Roger,

Daar heb je geluk gehad, dat had inderdaad veel erger kunnen zijn, beterschap!
roger schreef: Heb nu mooi(herstellen van knie en enkel) de tijd om rustig voor een nieuw karretje te kijken nieuwe s3,en de nieuwe dogma zijn al mijn gedachtengang binnengeslopen.


Geen Z2 of Z1 ?

Geplaatst: 07 aug 2009 22:15
door michaelvg
@Roger damm ziet er sirieus zwaar uit beterschap zonde van de fiets en van je zelf natuurlijk!

Geplaatst: 07 aug 2009 22:31
door roger
m@ve schreef:Holly F Roger,

Daar heb je geluk gehad, dat had inderdaad veel erger kunnen, beterschap!
roger schreef: Heb nu mooi(herstellen van knie en enkel) de tijd om rustig voor een nieuw karretje te kijken nieuwe s3,en de nieuwe dogma zijn al mijn gedachtengang binnengeslopen.


Geen Z2 of Z1 ?


Ik ga zowiezo wachten denk ik dat de beurzen geweest zijn,ga geen overhaaste beslissingen nemen waar ik naderhand spijt van ga krijgen.
Wat Parlee betreft das zeker ook een optie ga het rustig afwegen de voor en de tegens

Geplaatst: 07 aug 2009 23:43
door jaapie91
Is dat nou bloed op de crank?

Succes met het herstel!

Geplaatst: 08 aug 2009 01:12
door fizik
Je bent serieus gevallen. Beterschap gewenst.

Geplaatst: 08 aug 2009 01:51
door speric
jaapie91 schreef:Is dat nou bloed op de crank?

Succes met het herstel!


rode auto ?

Geplaatst: 08 aug 2009 12:18
door ldtriatleet
adroit schreef:S3 TDF supermooi !!
Voordeel van het nieuwe S3 frame (TDF en 2010) is dat de achterbrug veranderd is zodat je nu alle wielen kwijt kunt. (iets wat de olympic nog niet heeft)

Ik vraag mij af of Cervelo bij het wijzigen van de achterbrug een concessie moest doen in de aerodynamica?
De achterbrug hadden ze zo gemaakt dat deze zo veel mogelijk achter het frame (bracket) is komen te liggen. Het nadeel van deze smalle constructie is dat niet alle wielen geschikt zijn.

Nu de achterbrug wijder is geworden passen alle wielen weer, maar is de fiets daardoor minder aero? Al realiseer ik mij dat het niet om grote verschillen gaat.

Geplaatst: 08 aug 2009 13:37
door roger
SpEric schreef:
jaapie91 schreef:Is dat nou bloed op de crank?

Succes met het herstel!


rode auto ?


Nee is het rood van mijn schoen

Geplaatst: 08 aug 2009 14:41
door tati
roger schreef:Bestuurster van de auto nam de S bocht wat eng waardoor zo op mijn weghelft kwam(had mij niet gezien).
Zelf kneep ik iets te hard in de achterrem(schrikreactie) rem raakte in slip en schoof onder de auto in,met het gevolg fiets in 4 stukken.



Bekende situatie, is me iets minder als 2 maanden geleden ook overkomen.
Ben nu ook zo'n best aan het kijken voor een vervanger van mijn fietsje want op mijn oude racefiets kan ik mijn aard niet meer vinden. Rij nog liever op de atb met de racefietsgroep mee als op dat oude ding. Mijn gevoel zegt, snel een andere racefiets regelen, maar mijn verstand zegt. Wacht gewoon even de beurs af.

Denk dat ik mijn verstand maar moet gaan volgen want ik heb gisteren toch wat wegbandjes gekocht voor op mijn reserve wielset van de atb.

iig suc6 met je herstel. Die nieuwe fiets is maar materialisme.