Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

pieterdijk
Forum-lid

pieterdijk 17 mar 2014 19:44

Dag Erik
Ging het bij jou ook om een week of een weekend. En wanneer kreeg jij extra informatie. En ja geduld is een schone zaak, maar als de fiets binnen hand bereik is wil je hem ook gewoon in huis...
Nog maar een fiets erbij

brekson
Forum-lid

brekson 17 mar 2014 19:46

iCanjan schreef:Wie heeft er zo wel een aero als een ultimate. Welke fiets gebruik je het meest en waarom?
ik , de ultimate is een aluminium met topwieltjes ( shamals )
Wordt gebruikt voor bij het slechte weer
Rijdt goed maar niet zo als de aeroad

De aeroad is mijn mooi weer karretje , rijdt lekkerder en dit komt mss wel doordat ik hier meer op lig ( is wat langer )
Sworks Venge

canyon81
Forum-lid

Gebruikersavatar canyon81 17 mar 2014 20:16

ridley_erik schreef:
pieterdijk schreef:Wie heeft er ervaring met de levering van canyon? Mijn fiets zou vorige week geleverd worden maar dat is verschoven naar deze week vanwege drukte in de fabriek. Wat denken jullie kan ik deze week mijn fiets tegemoed zien of schuiven ze het rustig nog een week op?
Bij mij is de levering van mijn fiets 2 keer doorgeschoven, maar zodra je het eerste ritje op de fiets maakt is dit het wachten meer dan waard geweest :)
De levering van mijn fiets is drie keer doorgeschoven. Uiteindelijk drie weken (week 7 2014) na eerste indicatie (week 4 2014) geleverd.
Eenvoud kenmerkt het ware.

cipollini 2
Forum-lid

cipollini 2 17 mar 2014 20:36

Gebeurt ook bij de reguliere verkoop.
Vind ik nu niet echt zoiets waarom je niet voor Canyon zou kiezen.

pieterdijk
Forum-lid

pieterdijk 17 mar 2014 20:38

Ow dat beloofd nog wat dan. Ik hoop stiekem wel dat het deze week nog lukt. Zou ook wel zo netjes zijn.
Nog maar een fiets erbij

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 17 mar 2014 20:44

Tsja, algemeen bekend. De laatste 5 jaar bij Canyon niet anders.
What makes the boat go faster?

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 17 mar 2014 21:03

iCanjan schreef:Wie heeft er zo wel een aero als een ultimate. Welke fiets gebruik je het meest en waarom?
Heb een Ultimate CF vorige Model kleur Zwart Chorus groep en handgespaakte wieltjes en een Aeroad kleur wit met Record en hoge full carbon wielen. De Ultimate is dus meer de slecht weer fiets en de Aroad voor het mooie weer. Beide rijden ze super qua comfort wellicht een lichte voorkeur voor de Ultimate het verschil in stijfheid merk ik niet nu heb ik maatje 54 Ultimate en M (56) Aeroad dus niet erg groot. Door het verschil in geometrie heb ik verschillende frame maten waardoor ik dezelfde zitpositie heb. Wellicht geluk dat ik qua lichaamsbouw makkelijk op deze verschillende fietsen pas. Als ik zou moeten kiezen tussen beide zou ik de keus laten afhangen van de best passende geometrie want het zijn beide heerlijke fietsen.
No pain no gain, no guts no glory!

Frankfiets
Forum-lid

Frankfiets 17 mar 2014 21:04

Mijn fiets de SL wordt week 13 geleverd. Heb nog geen bericht gehad dat dit vertraagd zou zijn. Wanneer zou je dat moeten horen? En zijn er sl's die al vertraagd zijn?

pieterdijk
Forum-lid

pieterdijk 17 mar 2014 21:13

Mijn aeroad zou vorige week geleverd worden, ik kreeg vrijdag een mailtje dat de levering in ieder geval over het weekend werd getrokken. Wacht nu op verdere informatie.
Nog maar een fiets erbij

Frankfiets
Forum-lid

Frankfiets 17 mar 2014 21:19

Beetje jammer dat je dan zo laat in de week geïnformeerd wordt. Ik ben benieuwd!

pieterdijk
Forum-lid

pieterdijk 17 mar 2014 21:32

Ik houd jullie op de hoogte. En zo dacht ik er ook over, Bij ieder mailtje op mijn telefoon dacht ik van zou de fiets verstuurd zijn? Krijg je eindelijk mail en dan staat er dat het in ieder geval een weekend over heen gaat.
Nog maar een fiets erbij

iCanjan
Forum-lid

Gebruikersavatar iCanjan 17 mar 2014 21:55

dieseltje schreef:
Heb een Ultimate CF vorige Model kleur Zwart Chorus groep en handgespaakte wieltjes en een Aeroad kleur wit met Record en hoge full carbon wielen. De Ultimate is dus meer de slecht weer fiets en de Aroad voor het mooie weer. Beide rijden ze super qua comfort wellicht een lichte voorkeur voor de Ultimate het verschil in stijfheid merk ik niet nu heb ik maatje 54 Ultimate en M (56) Aeroad dus niet erg groot. Door het verschil in geometrie heb ik verschillende frame maten waardoor ik dezelfde zitpositie heb. Wellicht geluk dat ik qua lichaamsbouw makkelijk op deze verschillende fietsen pas. Als ik zou moeten kiezen tussen beide zou ik de keus laten afhangen van de best passende geometrie want het zijn beide heerlijke fietsen.
Welke fiets had je als eerste en waarom heb je het andere model er bij gekocht?

Plaats reactie