foto van je fiets
Kheb er eentje in de Decathlon gekocht voor 10 euro.kees0251 schreef: Een zadeltas slingert en/of rammelt bij het aanzetten>niet acceptabel.
0.4L inhoud en bevestiging met een soort van kliksysteem aan de zadelrails.
Super handig:
* zit goed vast en rammelt dus niet,
* perfecte maat om 2 biba, 3 bandenlichters, 2 bommetjes + "tussenstuk bommetje-ventiel", inbus 4&5 en cijferslotje mee te nemen
* Door het kliksysteem in minder dan een second verwijderd
* Nog nooit eraf gevallen, zelfs niet na 140km in de vlaamse ardennen
* Voorlopig waterdicht gebleken
* Lekker compact, dus geen gek zicht (vind ik...)
Kortom, moet je ook eens proberen
PS: dit is ie ==> http://www.decathlon.nl/comp-04-l-id_8036806.html
Was ik niet duidelijk?
Ik WILGEEN ZADELTAS.
PS, waarom zou een Belg een kogellager meenemen in een zadeltas?
Zeer opmerkelijk....
Ik WILGEEN ZADELTAS.
PS, waarom zou een Belg een kogellager meenemen in een zadeltas?
Zeer opmerkelijk....
Laatst gewijzigd door kees0251 op 13 feb 2014 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheap light strong, choose two
Dames en misschien ook heren.. Volgens mij gaat dit topic weer lekker off topic door een discussie die nergens op slaat.. Laat ieder z'n ding doen..
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Ach, een beetje uitweiden mag toch wel eens?
Anyway, hier mijn 2 beste vehikels:
Men ziet, klassieke geometrie en vrijwel gelijke geo in titanium en alu.
De Gianni Motta is een toevallige vondst op de Belgische E-bay , voor dat vrij lichte frame (incl. vork 1800 gr.) heb ik totaal 160€ betaald. (NOS) De vork is een Focus uit een Duitse webshop, paste er wonderbaarlijk goed bij.
Mijn winterfiets zal ik de kijkers besparen....
Anyway, hier mijn 2 beste vehikels:
Men ziet, klassieke geometrie en vrijwel gelijke geo in titanium en alu.
De Gianni Motta is een toevallige vondst op de Belgische E-bay , voor dat vrij lichte frame (incl. vork 1800 gr.) heb ik totaal 160€ betaald. (NOS) De vork is een Focus uit een Duitse webshop, paste er wonderbaarlijk goed bij.
Mijn winterfiets zal ik de kijkers besparen....
Klopt wat betreft de details van de NoName titanium.
De blauwe BTVS had ik voor mijn vrouw opgebouwd, maar die heeft er tot nu toe 16 km (in 1 uur) op gereden....
Mocht ik deze zomer nog trek krijgen in een tijdritje, dan wordt dat frame dus daarvoor opgebouwd....
De blauwe BTVS had ik voor mijn vrouw opgebouwd, maar die heeft er tot nu toe 16 km (in 1 uur) op gereden....
Mocht ik deze zomer nog trek krijgen in een tijdritje, dan wordt dat frame dus daarvoor opgebouwd....
De bovenbuis is iets korter (545) dan normaal bij 58 center-top en het frame is heel sneaky toch iets sloping.
Verder wou ik een extern balhoofd en rechte staande achtervork (als afwijking op het eerste voorstel van de Chinezen)
Je ziet dat een echt sloping frame mij nog iets beter zou passen maar ik wilde met het stuur nog 20mm lager kunnen bij wedstrijdgebruik (tot nu toe niet actueel geweest, de Gianni Motta is een perfect koersframe)
De onderbuis is wel degelijk vrij dik (38 mm) maar dat valt gelukkig niet erg op.
Verder wou ik een extern balhoofd en rechte staande achtervork (als afwijking op het eerste voorstel van de Chinezen)
Je ziet dat een echt sloping frame mij nog iets beter zou passen maar ik wilde met het stuur nog 20mm lager kunnen bij wedstrijdgebruik (tot nu toe niet actueel geweest, de Gianni Motta is een perfect koersframe)
De onderbuis is wel degelijk vrij dik (38 mm) maar dat valt gelukkig niet erg op.