Het grote OAKLEY topic
@Aureas: Het is de Crosslink Pitch.
Die heeft wat 'normalere' pootjes en is 4 mm smaller (heb een smal hoofd) dan de Crosslink standard.
En ik moet zeggen; het is het geld meer dan waard voor deze 2 brillen, al was het even sparen.
Die heeft wat 'normalere' pootjes en is 4 mm smaller (heb een smal hoofd) dan de Crosslink standard.
En ik moet zeggen; het is het geld meer dan waard voor deze 2 brillen, al was het even sparen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
De laatste tijd last van contactlenzen en overweeg om een Oakley op sterkte te nemen, bijvoorbeeld de Jupiter. Nu vraag ik mij af of er ook glazen van een ander merk inpassen, dit ivm de prijs? Heeft iemand hier ervaring mee?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Weet iemand of de frame's van een oakley radarlock van een thermoharder of een thermoplast gemaakt zijn? Dit met het oog om mogelijk licht uitbuigen van het frame. Heb een vrij fors hoofd en een tikkie minder klemmend zou best mogen.
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat het een thermoplast is, waarschijnlijk een combinatie van PE of PP met nylon of SEBS als elastomeer. Beide hebben niet veel last van kruip.
Het verbreden van de bril zal wel mogelijk zijn.
Een opticiën kan hier natuurlijk wel bij helpen.
Succ6
Het verbreden van de bril zal wel mogelijk zijn.
Een opticiën kan hier natuurlijk wel bij helpen.
Succ6
Hebben alle Oakley zonnebrillen gepolariseerde glazen en is het zo dat je met gepolariseerde glazen het scherm van een Garmin (1000) slecht kan zien?
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
Vreemd ik kan nu net de 810 en 800 heel slecht aflezen met een Polarized Oakley (Positive Red Polarized) Ik heb alleen daarom deze glazen uit mijn Custom Racing Jacket gehaald en vervangen door Blue iridium.
Ik kan verder tijdens het fietsen ook geen voordeel zien van de Polarized lens. Eigenlijk zit de Oakley met de minst mooie kleur het vaakst op mijn hoofd puur omdat de lens onder alle omstandigheden goed beeld geeft. (Clear Black Iridium Photochromic)
Ik kan verder tijdens het fietsen ook geen voordeel zien van de Polarized lens. Eigenlijk zit de Oakley met de minst mooie kleur het vaakst op mijn hoofd puur omdat de lens onder alle omstandigheden goed beeld geeft. (Clear Black Iridium Photochromic)
Heb je dit ook met de Garmin 1000?ericpeters schreef:Vreemd ik kan nu net de 810 en 800 heel slecht aflezen met een Polarized Oakley (Positive Red Polarized) Ik heb alleen daarom deze glazen uit mijn Custom Racing Jacket gehaald en vervangen door Blue iridium.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
Dat is een ander type (touch scherm) dat kun je vergelijken met een Smartphone. 800/810 hebben een resestief touch screen.
De lange versie van: ik weet het niet.
De lange versie van: ik weet het niet.