Specialized
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Da's een serieuze drop...
-
- Forum-lid
Ik vind hem errruug gaaf. Is dit een 56cm?
Erg fraai. Als ik hoor dat ie knetterstijf is ben ik, als liefhebber van vaatdoeken, toch blij dat ik 'm niet gekocht heb!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind die lasnaden echt zo'n aparte marketing keuze. Alsof wij iets merken dat dat stijver is.
Puur marketing en erg lelijk imho zonder dat het iets toevoegt.
Puur marketing en erg lelijk imho zonder dat het iets toevoegt.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mooi frame, mooie fiets. Ga je nog iets veranderen? Hij lijkt al wel redelijk af zo .
Ik snap niet wat je bedoeld Daniel1975. Ik heb op veel verschillende fietsen gereden (o.a. Tarmac SL3, caad10 en Scott Foil). Ik merk zeker verschil in stijfheid. Technisch gezien vraag ik me af of het anders kan zonder deze lasnaden. Ik betwijfel in hoeverre het alleen marketing is t.o.v
technosch nut. Kan je je uitleggen waarom je het puur marketing vind? Lelijk mag je het vinden, er bestaan inderdaad mooiere brackets.
technosch nut. Kan je je uitleggen waarom je het puur marketing vind? Lelijk mag je het vinden, er bestaan inderdaad mooiere brackets.
Nee dat ben ik niet van plan. Misschien stuurpen nog een paar mm laten zakken en 25c/26c banden monteren. Trainingswielen (dt swiss r460 met 350 naaf) hebben al conti GP 25mm'sypuh schreef:Mooi frame, mooie fiets. Ga je nog iets veranderen? Hij lijkt al wel redelijk af zo .