Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Wel stoer als je ze ongepast hebt gekocht, zelf met passen in de winkel ken ik aardig wat renners die zich met de Mavics bekopen (passing is op zijn zachts gezegd anders). Ik had zwarte en vondt het een echt goede maar zeer kwetsbare schoen en wees zuinig op het klik systeem bij de mijne (wel volledig zwart) brak uiteindelijk de klikhevel en die wordt niet los nageleverd (met sidi's ben je verwend, beter wat duurdere onderdelen als niet te koop).
Correctie, is gewoon gemakkelijk te krijgen. Buckle incl. "ritsel" voor ong. €10. Zowel in een gele als zwarte versie.sharkman113 schreef:\wees zuinig op het klik systeem bij de mijne (wel volledig zwart) brak uiteindelijk de klikhevel en die wordt niet los nageleverd (met sidi's ben je verwend, beter wat duurdere onderdelen als niet te koop).
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
- Forum-lid HC
Bij mij is het weer enige tijd terug en wellicht heeft Mavic itt tot gebruikelijk deze keer wel wat met de in keurig Frans gegeven feedback gedaan want geloof me je schoenen een poos met een schroevedraaier moeten openmaken gaat snel vervelen (heb uiteindelijk de buckle van een ander merk gebruikt wat ook prima ging).
Niets mis met deze schoenen (zijn echt goed) maar als je de officiële prijs betaald moeten alle slijtdelen nog een hele poos na te leveren zijn.
Niets mis met deze schoenen (zijn echt goed) maar als je de officiële prijs betaald moeten alle slijtdelen nog een hele poos na te leveren zijn.
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
- boswielrenner
- Forum-lid
Inderdaad een uitstekende keuze. Veel plezier ermee.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29