Pinarello
-
- Forum-lid HC
Metingen zijn slechts een richtlijn en tien metingen leveren tien uitkomsten op die slechts binnen marges hetzelfde zullen zijn. Een groter frame gaat hier in ieder geval niet de oplossing zijn een frame met een langer balhoofd of training van de nekspieren wellicht wel (kortere stuurpen zou nog een laatste test waard zijn, meer spacers in elk geval niet eerder minder).
Mooie racer,welke campa groep heb je gemonteerd?
bbl valt wel mee,ik ben 1.87m en heb bbl van 91 cm.
Ben jammer genoeg nog niet toe aan een andere racer anders was ik zeker geïnteresseerd.
bbl valt wel mee,ik ben 1.87m en heb bbl van 91 cm.
Ben jammer genoeg nog niet toe aan een andere racer anders was ik zeker geïnteresseerd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Prachtige fiets!icemus schreef: Hij hoeft niet weg maar ben bang dat ie net 1 maatje te klein is, maat 57,5 en ben 1.92 met binnenbeenlengte van 91,5.Baal er vreselijk van.. Mn nek geeft al langere tijd klachten n kan mn zit niet vinden.. Suggesties?
Zou eerst een kortere stuurpen proberen.
Kan je stuur zo te zien ook nog wat naar boven worden gekanteld? Dat scheelt dan ook weer een stuk.
Succes met het uitproberen van de juiste zit.
- boswielrenner
- Forum-lid
Is dit je eerste racefiets Icemus?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Balen zeg. Heb je sinds de crash met kite surfen last op de fiets? Ik snap heel goed dat je een Dogma hebt gekocht. Ik rij er zelf elke keer met veel plezier mee en ik denk zelfs dat ik frisser van de Dogma stap na een rondje knallen dan van mijn Tarmac. Heb je ook overwogen om een meer Cannondale Synapse-achtige fiets te kopen?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik zou nog even wachten met dat Plasma stuur; het staat stoer, maar er valt niks aan te stellen; hellingshoek en stuurpenlengte liggen vast.icemus schreef:Kom net terug vh fietsen en geniet steeds meer.. Ik ga snel n carbon plasma stuur monteren vr comfort( elastisch).. En nee geen synapse overwogen
Comfort kun je voorlopig ook zoeken in een extra dik stuurlint (b.v. fizik performance soft touch, evt. zelfs met gel stukken)
Ik weet niet wat de exacte formaten wat betreft reach en drop van een plasma stuur zijn, maar je kan met een compact stuur een hoop aan je comfort en fietshouding verbeteren. Dat in combinatie met een kortere stuurpen en je komt een heel eind. Ik heb nu een Deda zero 100 stuur. 3 t heeft ook prettige compacte sturen.