Scott
-
- Forum-lid
Heel gaaf! Die kleuren zou ik zo zelf gekozen kunnen hebben. Veel plezier met je nieuwe fiets.
-
- Forum-lid HC
Volgens mij hebben ze die stuurpennen ook in -10.
Op de foil zit standaard -10, daar hebben ze niet eens -6 voor.
Op de foil zit standaard -10, daar hebben ze niet eens -6 voor.
-
- Forum-lid
Eerst zo gaan rijden Ruud, daarna op maat zetten/spacers eronderuit en dan gaat het er niet zo gek uitzien met een -6gr stuurnok.
Wanneer je de uiteindelijke afstelling gevonden hebt dan evt. een Syncros Creston IC stuurcombo erop.
Veel plezier ermee!
Wanneer je de uiteindelijke afstelling gevonden hebt dan evt. een Syncros Creston IC stuurcombo erop.
Veel plezier ermee!
-
- Forum-lid HC
Dat denk ik ook als er iets spacers uit is valt het veel minder op.scottpch64 schreef: ↑07 dec 2024 07:08 Eerst zo gaan rijden Ruud, daarna op maat zetten/spacers eronderuit en dan gaat het er niet zo gek uitzien met een -6gr stuurnok.
Veel plezier ermee!
En foto,s en fietsen, ik krijg ze er nooit mooi op. Zie ik mijn eigen fiets op de foto vind ik het niet super.
Red crank met powermeter vind ik mooi, maakt het nog mooier, zou goed voor 1000 euro of minder moet het kunnen.
Misschien zelf los de crank en bladen bestellen
Ps een originele Lunchbox?? Of is het een ander merk
-
- Forum-lid HC
Nou met 86cm moet je naar een xxl. Ik neem aan dat je ruim boven de 190 bent.
Lage zadelbuis wordt gedaan zodat mensen met korte benen een droppe kwijt kunnen.
Aan de korte mensen wordt goed gedacht in de fietswereld, maar helaas niet aan de lange.
Lage zadelbuis wordt gedaan zodat mensen met korte benen een droppe kwijt kunnen.
Aan de korte mensen wordt goed gedacht in de fietswereld, maar helaas niet aan de lange.
Ik ben 191 met lange benen.wasbeer2006 schreef: ↑07 dec 2024 10:59 Nou met 86cm moet je naar een xxl. Ik neem aan dat je ruim boven de 190 bent.
Helaas gaat Scott maar tot maat 58/xl.
-
- Forum-lid HC
De gravel addict heeft wel de stuurbuis van een xxl race. Maar dan kom je dus in de racehouding te zitten.
Dan moet je echt gaan meten. Om het zo simpel mogelijk te houden meet ik tegenwoordig vaak midden as tot bovenkant stuur, dan ben je alle meet correcties en intrepetaties kwijt.
Nu heb ik al lange benen met 185 en 91cm bbl.
Maar 86 vanaf bracket is een bbl van 96 a 97cm. Dat is echt wel aan de extreme kant zeker bij 191.
Dan moet je echt gaan meten. Om het zo simpel mogelijk te houden meet ik tegenwoordig vaak midden as tot bovenkant stuur, dan ben je alle meet correcties en intrepetaties kwijt.
Nu heb ik al lange benen met 185 en 91cm bbl.
Maar 86 vanaf bracket is een bbl van 96 a 97cm. Dat is echt wel aan de extreme kant zeker bij 191.
Nee, niet de originele uit de jaren 80. Het zijn de rereleases van een paar jaar terug. De Lunchbox inderdaad en een Grasshopper.