Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Die bus komt van rechts, remt voor de kruising af, is al bijna over de kruising heen als die wielrenner niet-kijkend oversteekt en op de aanhanger knalt.
Ik vraag me toch af, hoe kun je zo onoplettend een kruising oversteken. Die bus is onmogelijk te missen. Zoiets móét je gezien hebben. En dan toch niet remmen
Ik vraag me toch af, hoe kun je zo onoplettend een kruising oversteken. Die bus is onmogelijk te missen. Zoiets móét je gezien hebben. En dan toch niet remmen
Live fast; die young. mijn blog
- thestudent
- Forum-lid HC
Naja waarschijnlijk de bus wel gezien, maar de aanhanger dus niet. Dus die dacht precies achter de bus door te glippen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Nog een keer gekeken en die renner met het gele jack komt helemaal van achter uit de groep. Hij zat helemaal niet vooraan. Die gasten vooraan remmen wel, achteraan zat iemand te slapen.
Live fast; die young. mijn blog
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Zit ik idd net te tikken... Je ziet dat hij een behoorlijk eind van achteren komt terwijl voor in de groep wel geremd wordt.. dus 100% eigen schuld.
Overigens wel ongelukkige klap.
Overigens wel ongelukkige klap.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid HC
De meeste kunnen boven de 130 hartslagen niet meer nadenken.
helaas is dit geen grap maar werkelijkheid.
Die is echt wel heel erg dom, dan zit je echt nergens naar te kijken, niet naar de weg, niet naar de situatie en alles om je heen.
Hij heeft geluk dat ie niet tussen doe twee aanhangers komt
helaas is dit geen grap maar werkelijkheid.
Die is echt wel heel erg dom, dan zit je echt nergens naar te kijken, niet naar de weg, niet naar de situatie en alles om je heen.
Hij heeft geluk dat ie niet tussen doe twee aanhangers komt
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Deden zijn remmen wel iets?
Ook zonder die aanhanger, komt die gele jas onbehoorlijk hard door (zijn eigen??) groep heen naar voren....
Ook zonder die aanhanger, komt die gele jas onbehoorlijk hard door (zijn eigen??) groep heen naar voren....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Dacht ik ook gelijk aan, geen remmen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke.....is een oude kennis van mij ook overkomen.thestudent schreef: ↑22 jan 2023 11:26 Naja waarschijnlijk de bus wel gezien, maar de aanhanger dus niet. Dus die dacht precies achter de bus door te glippen.
Die wou in binnenstad van Delft ook achter een busje langs schieten en kwam precies tussen bus en aanhanger uit. Heeft zicht vast geklampt aan aanhanger en is paar meter meegesleept met het wiel van de aanhanger tussen zijn benen