Cannondale
Prachtige fiets met een mooie paint! Enkel het aero stuur en oversized cockpit zijn niet zo mijn ding (past imo niet zo goed bij het klassiek ogend frame maar dat is subjectief De rest is echt knap.
Los frame gekocht en zelf opgebouwd?
Los frame gekocht en zelf opgebouwd?
Hele mooie fiets mooi ook dat zwart en groen. Ben het wel met Rob eens dat het stuur en de pen zou namelijk niet mijn keuze zijn geweest. Nu gebeurt het ook hoogst zelden dat ik een fiets zie waar ik niks aan zou willen veranderen.
No pain no gain, no guts no glory!
Bedankt. Ik heb al een "klassieke" titanium, vandaar dat ik nu een iets "modernere" maar vooral ook stijvere voorbouw wilde. Fiets compleet gekocht dus als ik hem beu zou worden zet ik alle "originele" niet gebruikte onderdelen terug (wielen, stuur+pen, zadel).
Zeer fraai, op die Garmin-houder na. Koop eens snel een K-Edge, dan ligt de Garmin mooi in lijn met het stuur. Dit is geen gezicht zo (met computer erop).
K-Edge XL blijft IMO het mooiste
Stuk beter dan die Garmin-houder
Stuk beter dan die Garmin-houder
Klopt tegenwoordig levert Garmin een beter model.
Bij sommige aero bars heb je ook speciale aero out front mounts (die passen dan in/bij de stroomlijn van het stuur zeg maar) of het echt helpt is een tweede maar optisch is dat wel mooi natuurlijk.
Hele mooie fiets, het zwart met het donkere antraciet en dan die lekker gifgroene details) ook de DI2 heel netjes weggewerkt (idd ook dat junction boxje gewoon vastplakken ipv die ietwat houtje touwtje rubberen band om je stuur. Op deze manier weggewerkt is DI2 in feite net zo netjes/clean als SRAM etap (alhoewel ik dat junction boxje maar een raar ding blijf vinden. Maar goed, wil je bij etap meer dan 2 blips dan zit je in feite met hetzelfde.
Hele mooie fiets, het zwart met het donkere antraciet en dan die lekker gifgroene details) ook de DI2 heel netjes weggewerkt (idd ook dat junction boxje gewoon vastplakken ipv die ietwat houtje touwtje rubberen band om je stuur. Op deze manier weggewerkt is DI2 in feite net zo netjes/clean als SRAM etap (alhoewel ik dat junction boxje maar een raar ding blijf vinden. Maar goed, wil je bij etap meer dan 2 blips dan zit je in feite met hetzelfde.