Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- fietser1972
- Forum-lid
Vandaag is de Fulcrum Racing 7 wielset binnengekomen. Ik had eigenlijk alleen een 11-speed body nodig voor mijn Fulcrum Zero's maar kon mijn oude trainingswielset voor een leuke prijs verkopen. Heb daarom de wielset gekocht als slechtweerwielen voor mijn fiets met SRAM 10-speed. Heb vervolgens de body van de Fulcrum 7 op de Zero's gezet en 10-speed body van de Zero's terug op de Racing 7. Heb dus voor de prijs van een losse body en de opbrengst van mijn oude set een gloednieuw setje!
Heb net een eerste rit gemaakt (tussen en door de buien door helaas) en moet zeggen dat die Racing 7's een goede indruk maken. Natuurlijk niet zo licht en stijf als de Zero's maar hebben dan ook een andere prijskaartje.
Heb net een eerste rit gemaakt (tussen en door de buien door helaas) en moet zeggen dat die Racing 7's een goede indruk maken. Natuurlijk niet zo licht en stijf als de Zero's maar hebben dan ook een andere prijskaartje.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Setje ORNOT besteld in US.Shirt, bib short en long sleeve.
Vanavond ophalen op postkantoor. Helaas wel via de douane gegaan, en nog BTW afrekenen. USD staat wel heel laag, dus komt uiteindelijk nog wel redelijk uit.
Ben erg benieuwd naar pasvorm en materialen - ORNOT!
Wel heel goede service, want eerste pakket is niet goed bezorgd, en retour gegaan richting ORNOT in de VS. Na wat mails hebben ze direct een nieuwe set opgestuurd, zonder extra kosten, en voordat zij de set al ontvangen hadden.
Vanavond ophalen op postkantoor. Helaas wel via de douane gegaan, en nog BTW afrekenen. USD staat wel heel laag, dus komt uiteindelijk nog wel redelijk uit.
Ben erg benieuwd naar pasvorm en materialen - ORNOT!
Wel heel goede service, want eerste pakket is niet goed bezorgd, en retour gegaan richting ORNOT in de VS. Na wat mails hebben ze direct een nieuwe set opgestuurd, zonder extra kosten, en voordat zij de set al ontvangen hadden.
- arnoudrace
- Forum-lid
Sportful shell vest voor goede prijs bij Trentino. Niet genoeg protectie alleen voor dit weekend vrees ik.....
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- 2 kg Aptonia sportdrank orange
- 3x bus Aptonia sportdrank rode vruchten (bij gebrek aan 2 KG zak)
- 1x Pearl Izumi handschoentjes (uitverkoop)
- 1x ondershirtje (uitverkoop)
Allemaal bij Decathlon, kortingscode decathlonntfu2014 (=10% korting op fietsspullen tot 15 mei).
- 3x bus Aptonia sportdrank rode vruchten (bij gebrek aan 2 KG zak)
- 1x Pearl Izumi handschoentjes (uitverkoop)
- 1x ondershirtje (uitverkoop)
Allemaal bij Decathlon, kortingscode decathlonntfu2014 (=10% korting op fietsspullen tot 15 mei).