Fijn dan. Dat is dus koudste lente van mijn hele leven. Ik begin ook eens aan een buitensport.Deze lente gaat volgens de meteorologen de boeken in als koudste sinds 1962. Naar verwachting komt de gemiddelde temperatuur uit op 7,3 graden, waarschijnlijk net genoeg om 1984 voor te blijven, toen het gemiddeld 7,5 graden was in de lente.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Van de website van het Parool:
Veni. Vidi. Fietsie.
- robbebopper
- Forum-lid HC
AHAAAAA!!!!!??
Dus het komt door jou!
Dus het komt door jou!
Ik heb zojuist de houtkachel aangemaakt en dat is GEEN grap. 9,5 graden hier buiten, 10 graden is bij ons de grens voor de houtkachel.
Al dat slechte weer komt door die Zeikerds die zo nodig geld moesten besparen door zonnepanelen te nemen. Door het nemen van die panelen dachten ze geld uit te sparen, welke weer uitgegeven kon worden aan carbon frames die gemaakt worden in milieu onvriendelijke fabrieken.
Onze lieve Heer straft onmiddelijk..... Althans zo zeg ik het op mijn werk....
Laat nu de zomer maar komen.
Onze lieve Heer straft onmiddelijk..... Althans zo zeg ik het op mijn werk....
Laat nu de zomer maar komen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
De opbrengst van mijn zonnepanelen is eigenlijk gewoon prima geweest. Vooral die koude periode in maart/april heeft de zon veel geschenen en zon + kou = hoge opbrengst, soms wel zo'n 22kw/h per dag. De afgelopen weken hebben er dagen van 2kw/h per dag bij gezeten.
Dus qua zonnepanelen geen straf van onze live heer maar als het op fietsen aankomt is hij niet mild geweest...
Dus qua zonnepanelen geen straf van onze live heer maar als het op fietsen aankomt is hij niet mild geweest...
Campagnolo Ultra Dork
boh jah windstil en een graadje of 20 minimaal zit ik ook echt met smacht op te wachten.
Najah wat betreft de winter kan het nog alle kanten opgaan , ik hoop natuurlijk op minimaal de tempraturen van vandaag maar we hebben al sneeuw gehad in Maart en das nog niet zo lang geleden
Najah wat betreft de winter kan het nog alle kanten opgaan , ik hoop natuurlijk op minimaal de tempraturen van vandaag maar we hebben al sneeuw gehad in Maart en das nog niet zo lang geleden
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Niet meer zeuren nu
http://plazilla.com/zomer-van-2014-de-h ... o.facebook
http://plazilla.com/zomer-van-2014-de-h ... o.facebook
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.