Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 26 jan 2015 22:48

Ik snap de teleurstelling van Magoo ook heel goed, maar nooit je oude schoen weggooien voordat je nieuwe hebt.
Dus pas een nieuwe fiets kopen als je het geld op je rekening hebt. Daar kan Zorro ook niet veel aan doen.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 27 jan 2015 00:18

Zorro schreef:(...)
Mind you dat deze Gazelle V8 destijds voor een zeer schappelijke prijs van mij aan Magoo is verkocht.
(...)
Huh? Dus de fiets is eerst verkocht, toen wilde je hem weer terugkopen, en uiteindelijk toch niet meer?

Snaputnie?!?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 27 jan 2015 00:47

Ik verkocht die fiets in 2009 oid aan Magoo.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 jan 2015 01:42

JPAR schreef:Sorry, maar dan moet ik het even voor Zorro opnemen. Het is heel vervelend dat de verkoop geen doorgang vindt, en daar had hij misschien beter over na moeten denken. Maar hij is juist wel iemand die voor anderen klaar staat en dan is het niet fair om hem zo neer te sabelen. Verder vind ik dit iets tussen Magoo en Zorro en niet aan de rest van ons om ons daar mee te bemoeien.
+1
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 jan 2015 10:16

Verder vind ik dit iets tussen Magoo en Zorro en niet aan de rest van ons om ons daar mee te bemoeien.
Vind ik dan weer onzin. Het is een feedbacktopic, voor potentiële kopers dit soort info relevant.

Overigens heb ik zelf goede ervaringen met Zorro, ooit GRATIS een zadelpen van 'm gekregen en kreeg er ook nog een stel binnenbanden bij.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 27 jan 2015 16:24

havana schreef:
Verder vind ik dit iets tussen Magoo en Zorro en niet aan de rest van ons om ons daar mee te bemoeien.
Vind ik dan weer onzin. Het is een feedbacktopic, voor potentiële kopers dit soort info relevant.
Het ging mij er niet om dat Magoo hier niet zijn ervaring mag posten. Ik ben het helemaal met je eens dat dat juist de bedoeling van dit topic is. Het gaat mij er meer om dat er dan meteen een gashendel open gaat en iedereen klapt er overheen. Daarop zeg ik dat is tussen Magoo en Zorro.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16442
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 jan 2015 17:40

Uit mijn eigen ervaring met Zorro puttend kan ik daar ook enkel positief op terugkijken.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Fr3ggel
Forum-lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 mar 2014 17:19

Gebruikersavatar Fr3ggel 27 jan 2015 19:02

Zorro verdient niet de schoonheidsprijs met dit. Maar de verkoper had ook beter kunnen weten. Bij mij is een fiets pas verkocht als ik het geld in ontvangst heb genomen, en ik laat me geen weken aan het lijntje laten houden.
Ik heb recent zelf iets gekocht van Zorro. Volgens afspraak opgestuurd door Zorro en in perfecte staat ontvangen.
Van mijn kant dus enkel goede ervaringen met Zorro.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 27 jan 2015 19:32

Heb ik het mis, mis ik hier nog een reactie van magoo?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16442
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 jan 2015 20:17

Walter G schreef:Heb ik het mis, mis ik hier nog een reactie van magoo?
Geen idee of Magoo hier moet reageren.
Hij heeft enkel zijn ervaring, die naar zijn gevoelen negatief was, hier gepost.
Dan is iedereen daar op beginnen reageren.

Ik kan aannemen dat voor Magoo het neerpennen van zijn ervaring voor hem genoeg is/was.
I know myself like no one else
Nothing to defend

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5608
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 27 jan 2015 20:25

Ik hoop dat de gemoederen wat bedaard zijn!

Ik heb helemaal niemand aan de schandpaal willen nagelen of willen neer sabelen, ik heb alleen gereageerd op een post van magoo. Het enige wat ik daar meld dat magoo het netjes verwoord hoe Zorro met een koopafspraak omgaat.

Lees dit nog maar eens na, dan zie je dat dit de waarheid is en niet anders!

De reactie van Zorro vind ik dan ook ongepast en buiten proporties.

Als je niet tegen reacties of kritiek kan dan moet je ook niets op een forum posten of actief zijn!

Mondelingen afspraken over een koop zijn nu ook eenmaal bindend, en dat heeft voor de rest helemaal niets te maken over hoe Zorro hier nu en in het verleden transacties heeft afgehandeld. Het was enkel een reactie op dit feit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 27 jan 2015 21:09

colnagofreak schreef:Ik hoop dat de gemoederen wat bedaard zijn!

Ik heb helemaal niemand aan de schandpaal willen nagelen of willen neer sabelen, ik heb alleen gereageerd op een post van magoo. Het enige wat ik daar meld dat magoo het netjes verwoord hoe Zorro met een koopafspraak omgaat.

Lees dit nog maar eens na, dan zie je dat dit de waarheid is en niet anders!

De reactie van Zorro vind ik dan ook ongepast en buiten proporties.

Als je niet tegen reacties of kritiek kan dan moet je ook niets op een forum posten of actief zijn!

Mondelingen afspraken over een koop zijn nu ook eenmaal bindend, en dat heeft voor de rest helemaal niets te maken over hoe Zorro hier nu en in het verleden transacties heeft afgehandeld. Het was enkel een reactie op dit feit.
+1, zo is het!
YFood !!!

Plaats reactie